zondag 18 augustus 2013

Vlinders

Ik ben aan het overstappen naar CAS-kaartjes.
Ik vind ze mooi, maar ook veel beter voor mij te maken op dit moment.
Ze zijn zo klaar en een prachtig resultaat (al zeg ik het zelf ;-))
De foto's zijn even wat minder, ik heb mijn fototoestel uitgeleend voor een vakantie.


I'm switching to CAS cards. 
I like them, but also much better to do for me right now.
They are so ready and a great result (though I say so myself;-))
The photos are anything less, I have lent my camera for a holiday.




Fijne zondag!
Have a nice sunday!

Hugs Nicolet

16 opmerkingen:

  1. Wauw Nicolet, dit is een gave kaart zeg... super...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige kaart Nicolet!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw mooi zeg Nicolet ;) heerlijk met die vlindertjes. Love it!

    Hugs
    Syll

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very nice c&s card Nicolet, love it very much !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, love the butterflys :O)
    hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemachtig, wat een mooie kaart, Nicolet.
    CAS gaat je goed af!
    Liefs,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie CAS kaart! Heel chique. Ik vind CAS kaarten altijd zo elegant en verfijnd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een heel mooi kaartje Nicolet! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card,fab details,love this.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so beautiful nicolet.gorgeous pretty design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicole
    Ik zie dat je een heel andere stijl kaartjes aan het maken bent leuk joh want
    niet iedereen houdt van cute stamps ik vind deze dan ook heel stijlvol!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is anders maar wel heel gaaf ja.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nicolet,

    eine tolle Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow your card is fabulous!
    Love your gorgeous colors and such pretty papers and detail!

    Hugs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet