woensdag 14 augustus 2013

CCWS #86

Het is weer woensdag, dus weer tijd voor de nieuwe challenge bij Christmaschallenge{with sketches}.
Hierbij wil ik jullie ook laten weten dat dit tevens de laatste challenge van mij is bij CCWS.
Vanwege mijn gezondheid kan ik mij niet meer 100% geven en heb daarom het moeilijke besluit moeten nemen om te stoppen.
Lieve meiden van het DT bedankt voor de gezellige periode en we houden contact!!

Voor deze week mocht ik de sketch maken.
Dit is mijn kaart erbij.
Er zit ook een twist bij namelijk Sterren en sneeuw.
Hier kun je de kaartjes zien van de andere DT-leden.

It's Wednesday again, so time for a new challenge at Christmas Challenge {with sketches}.
I would like to let you know that this is also the last challenge of mine is in CCWS.
Because of my health I can not give me 100% and have therefore need to take to stop it. Difficult decision
Dear girls of the DT thanks for the nice time and stay connected!

For this week I was allowed to make the sketch.
This is my card there.
There is also a twist in fact Stars and snow.
Here you can see the cards of the other DT members.


Deze challenge word gesponsord door:
This challenge is sponsoring by:


Liefs Nicolet

18 opmerkingen:

  1. Hi sweetie, this is just gorgeous, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicolet, it is so sad to see you go, but I wish you all of the best. Please take care of yourself. Always loved all your beautiful cards. Totsiens en alles van die beste. Anet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous,lovely image and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Nicolet en leuke schets! Jammer dat je met je DT-werk stopt, maar je gezondheid gaat voor. Sterkte ermee.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje weer jammer dat je moet stoppen maar je gezondheid gaat voor en je kan niet alles tegelijk..willen we wel.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaatje is prachtig Nicolet ;)
    Jammer dat je gaat stoppen meis, we houden zeker contact .. ♥
    Dank je wel voor alles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous card you hav made, love the colors :O)
    hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. so stunning nicolet.i love the stylish tree and fabulous papers and design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Nicolet, Du hast ja wieder super schöne Papiere verwendet. Das ist eine wunderschöne und harmonische Karte geworden.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nicolet... wat een mooie kaart heb je weer gemaakt en wat een leuke sketch.. super hoor... Ik vind het erg jammer dat je gaat stoppen met het DT-werk, maar je gezondheid gaat voor en ik weet dat het geen makkelijke beslissing sis geweest... Gelukkig zullen we elkaar nog regelmatig spreken.. Veel sterkt meid en bedankt voor alles wat je voor het blog hebt gedaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart! Mooi papier, sketch en een schitterende kerstboom, heel stijlvol. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is beautiful, Nicolet. I love the papers and Christmas Tree.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend jammer dat je stopt Nicolet, maar je gezondheid gaat voor en je sluit het af met een schitterende kaart! Dank je wel voor alles. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw meis, je kaart is weer helemaal toppie! Schitterend! En ik zal je gaan missen bij het blog meis! Heel erg veel dank voor alles wat je voor het blog gedaan hebt! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje weer Nicolet!! Jammer dat je het blog verlaat, ik ga je mooie kaartjes missen. Tuurlijk blijf ik je wel volgen op je blog en wie weet zien we elkaar weer eens op een SU-workshop! Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig Nicolet, een hele leuke sketch ook. Ga je kaartjes missen bij CCWS maar blijf je gewoon volgen hoor.
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje.
    Jammer Nicolet, maar denk aan je gezondheid
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW this is stunning love the image she is beautifully coloured and the background and layout are fantastic.

    Hugs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet