woensdag 8 mei 2013

Sketch #72 Christmaschallenge



Vandaag de nieuwe challenge van de Christmaschallenges {with sketches}.
Dit keer met een mooie sketch van Angélique.
Ik heb me ook maar eens gewaagd aan een CAS-kaartje.
Kijk hier voor de sketch en de kaartjes van de andere DT-leden.

Today the new challenge of Christmaschallenges {with sketches}.
This time with a beautiful sketch of Angélique.
I've even once ventured to a CAS card.
Look here for the sketch and the cards from the other DT members.


De challenge word gesponsord door:
This challenge is sponsoring by:


Liefs Nicolet

22 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige uitwerking van de sketch!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart zeg,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this and that You have used craft! I looks really gorgeous!

    /Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous,love the fab design and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is a very nice c&s card Nicolet, congrats !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolet,
    Wat een mooie kerstkaart. Ik heb nog nooit een CAS kaartje gemaakt maar ik weet ook niet zeker of dat wel bij mij past. Ik heb heel snel het idee dat hij dan nog niet af is. Maar ik vind die van jou erg mooi en hij is zeker af.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this Nicolet, great papers. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine sehr geschmackvolle Karte mit wunderschönen Farben.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so gorgeous nicolet.stunning papers and design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Nicolet.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje van een kaart meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie kaart Nicolet, schitterend gemaakt, ik ben er helemaal weg van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, Nicolet, totaal anders dan dat ik van je gewent ben, maar prachtig zeg! Zeker voor herhaling vatbaar!

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey sweetie this is just gorgeous hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is je goed gelukt Nicolet ;o)
    Je kaartje is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nicolet, wat een gaaf kerstkaartje! Jij bent al goed bezig! Ik helaas nog niet begonnen oei. Komt wel goed hoop ik.
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige CAS kerstkaartje, Nicolet. Mooi papier en kleuren.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Nicolet!!
    Volgens mij gemaakt met Stampin' Up...gaaf!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi gemaakt Nicolet, prachtige cas-kaart..
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, je zou buiten bijna denken dat de kerst er al aan komt, ha ha, dus helemaal goed deze kaart. Mooi gemaakt, mooie layout! Super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Title:
    Best Revenue sharing with the High Returns Investment
     
    Content:
    Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum withdraw is only $5 which is on daily basis.
    For More Details click the link below:
     
    Web Link:
    http://whatacash.com
    Display Name: whatacashwaqar

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet