woensdag 19 december 2012

De beste kerstkaart...

Dit artikel stond gisteren in het Algemeen dagblad. 
Is toch een mooie stimulans om volgend jaar door te gaan met kerstkaarten!!
Deze foto zag ik bij Marjan staan en het bij haar even meegenomen.
Ik was er zelf vergeten een foto van te maken.


Verder heb ik besloten om te stoppen als DT-lid bij Hobbyshop Favoriet en bij Lovely Hanglar and Sweet Magnolia.
Ik heb nu een revalidatie-traject in het ziekenhuis voor mijn nek. Na de observatieperiode heeft de revalidatiearts besloten dat het geen 3 maanden, maar minstens een half jaar revalidatie is.
Dit vergt veel energie en tijd en daarom heb ik besloten met die twee DT's te stoppen.
Ik heb het bij allebei heel leuk gehad en wil de mensen ook heel hartelijk bedanken.

I also decided to quit as a DT member at Hobbyshop Favoriet and at Lovely Hanglar and Sweet Magnolia. I now have a rehabilitation program at the hospital for my neck. After the observation period, the rehabilitation doctor decided that it was not three months, but at least half a year rehabilitation.
This takes a lot of time and energy, so I decided to stop those two DTs.

I have it with both very nice time and would like to also thank the people.

Liefs Nicolet

16 opmerkingen:

  1. Een zelfgemaakt kaartje is veel specialer, vooral omdat degene al zijn energie erin stopt.

    goede keuze om eerst aan je gezondheid te gaan denken.
    dt-lid kun je altijd weer worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte en veel succes met je revalidatie Nicolet! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan zijn we toch niet voor niets bezig ;-)
    Jammer dat je moet soppen in de teams Nicolet.
    Het wil nog steeds niet de goede kant opgaan met je nek? Wat een langdurige geschiedenis... Heel veel sterkte en beterschap!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is balen maar misschien wel een verstandig keuze

    Liefs
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je moet stoppen met je DT-werk, maar je revalidatie is natuurlijk belangrijker. Leuk bericht in de krant, ik hoop dat de mensen die een zelfgemaakte kaart krijgen, dit ook kunnen waarderen.

    Groetjes,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met je revalidatie Nicolet, goede keuze om voor je gezondheid te kiezen.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je mijn fotootje ook op jouw blog hebt gezet.
    Heel veel sterkte met de revalidatie. Pas goed op jezelf, er is er maar één van !

    Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013 !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes met de revalidatie.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel sterkte met revalideren Nicolet.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nicolet.

    En heel veel succes met je revalidatie.
    Wens jou fijn feestdagen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je die keus moest maken Nicolet ;( Het is soms een moeilijke beslissing maar meis jij bent het
    belangrijkste.
    Succes met revalideren en ik hoop dat het allemaal veel beter gaat straks ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicolet,
    Wat vervelend dat het allemaal toch veel langer gaat duren dan verwacht. Balen zeg dat je nu met je dt werkzaamheden moet stoppen, ik kan me voorstellen dat dat geen makkelijke beslissing voor je geweest moet zijn maar soms is het echt beter om even voor jezelf te kiezen. Heel veel sterkte gewenst met je herstel en ach die dt baantjes komen vast nog wel eens langs wanneer het weer wat beter met je gaat. De kaarten die je maakt zien er altijd top uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel succes met je revalidatie meid!
    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nicolet, je gezondheid gaat voor, dus een verstandige keuze. Veel sterkte met de revalidatie!
    Ik wens je alvast hele fijne feestdagen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelijk hebben ze, dat zijn ook de beste kaarten :D Afgelopen week durfde iemand een gekochte massaproductie-kaart creatief te noemen, neh, gekochte kaarten belanden na de kerst bij mij al snel in de vergetelheid, maar een zelfgemaakte niet.
    Wat akelig dat revalideren toch nog zo lang moet duren, sterkte er mee Nic!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi, I am Laura from Milan. I like your creations and I want to wish you a new year full of creativity and health HAPPY NEW YEAR!
    If you want, come to my blog www.vive-lavi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet