zondag 1 april 2012

Challenge # 40 LHO

Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge van Lovely Hänglar Only.
Dit keer is de opdracht; maak je eigen bloemen.
Ik heb de bloem gehaakt.
Kijk hier voor de challenge en wat de andere DT-leden ervan hebben gemaakt.


Today it is time for the new challenge of Lovely Hanglar Only.This time the command is: make your own flowers.I crocheted the flower.
Look here for the challenge and what the other DT members have made.



Papier: Authentique,  Stempel: Hänglar Stänglar,  Tekststempel: CC Design,  Lint, Nestabilities,  Blaadjes: Quickutz,  Halfparels

Deze keer word de challenge gesponsord door:
This challenge is sponsored by:

Liefs Nicolet

20 opmerkingen:

  1. Wat mooi met die zachte kleuren.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje hoor. Knap hoor dat je je waagt aan het haken van bloemen, daar begin ik maar niet aan. Ik ben niet zo handig met naald en draad. Mijn schoonmoeder is nu bloemetjes aan het haken voor mij. Ook handig toch?
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat mijn moeder deze gehaakt heeft! Ik ben er ook geen ster in!!

      Verwijderen
  3. dit is gaaf zeg wat een leuke stempel en die kleuren... zo mooiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Nicolet, your card is superb, your flower is a superb creation !
    Have a nice day !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje Nicolet
    geweldig leuke stempel heb je gebruikt en prachtige kleuren
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Nicolet!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Nicolet. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooierd is dit ben weg van deze stamp mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    xxx tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was für ein niedliches Motiv, und die Gestaltung ist auch wunderschön.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Nicolet!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje Nicolet, super!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Top kaartje Nicolet!
    Prachtig papier heb je gebruikt.
    Mooie sketch!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. morning sweetie, WOW this is stunning, loving the colours too huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nicolet,

    Gaaf kaartje en leuk dat je een gehaakte bloem gebruikt heb, ik zat te denken aan gewoon papieren bloemen, maar dit is ook een zelfgemaakte.
    Leuk!!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This card makes me smile ;o))) Love the sketch and the crocheted flower is so sweet!!!

    HuGz!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely gorgeous ....your colouring is just fabulous and those papers are beautiful.......

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet