vrijdag 30 december 2011

Bloghop Christmaschallenges {with Sketches}

Christmaschallenges {with Sketches} had afgelopen week een leuke bloghop.
Daaraan gekoppeld was er ook een extra sketch. Ben heel fanatiek gelijk met het kaartje begonnen... maar te laat met het plaatsen. Hierbij alsnog mijn kaartje dat ik gemaakt heb met de sketch.
De sketch kun je hier vinden.

Christmaschallenges {with Sketches} had last week a nice bloghop.
Linked to this there was also another sketch. 'm Very fanatical flush with the card started ... but late in places. It still my card that I made with the sketch.
The sketch can be found here.


Ook heb ik gezien dat ik de winnaar was op het blog van Sandra.
Wat leuk Sandra en dank je wel hiervoor!

I have seen that I was the winner on the blog of Sandra.
How nice Sandra and thank you for this!

Liefs Nicolet

18 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolet

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. En wat leuk dat je bij Sandra hebt gewonnen. Gefeliciteerd!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Nicolet,een aparte kleur rood papier!

    Ik wens jou een goed uiteinde van 2011 toe, en heel veel geluk, maar vooral een gezond en liefdevol 2012 X

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief is je kaartje Nicolet! En leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw gaaf mooi papier ook en die sneeuwvlokken zijn cool en dan ook nog van die lieve sterretjes.
    Fijne jaarwisseling groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart! Ik zie dat je ook al bezig bent voor 2012??
    Een heel gezond en creatief 2012 toegewenst!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje Nicolet! Jammer dat je te laat was voor de challenge. Gefeliciteerd met je prijs en ik wens je een super gezellig uiteinde en een heel voorspoedig 2012!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk kaartje weer Nicolet!!!!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Harstikke mooie kaart Nicolet en wat een leuke sketch is dit!!
    Wens you voor het nieuwe jaar alvast alle goeds toe en in het bijzonder gezondheid!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje, Nicolet! Gefeliciteerd en je prijs is al onderweg :-)

    Gezellige jaarwisseling en 'n gezond en gelukkig 2012!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How pretty this is! Such wonderful layers and pretty embellishments. Have a wonderful New Year!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is prachtig.
    fijne jaarwisseling.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die Karte ist so bezaubernd mit den tollen Papieren, und Tilda hast Du super coloriert.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Nicolet, gefeliciteerd met je prijs!

    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2012 toegewenst

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart ! heel mooie, zachte kleurtjes.
    langs deze weg wil ik je alvast een heel fijn, leuk, gezond en creatief 2012 toewensen ! je blog blijft een grote inspiratiebron voor mij, dus ik kom zeker nog wel langs volgend jaar !
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. stunning card nicolet.your colours and details are wonderful and i love the image ;D
    Wishing you a very Happy and Healthy New Year ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is just gorgeous.....i like it.....

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet