zaterdag 31 december 2011

2011 - 2012

Het jaar 2011 is bijna om. Voor mij (en vele anderen) een jaar waarin veel gebeurd is.
Met ups en downs. In dit jaar jaar heb ik geleerd om met de kleine dingen al blij te zijn.
Mijn hobby was gelukkig iets wat ik heb kunnen blijven doen.
Bij deze hobby heb ik ook heel veel lieve mensen leren kennen die het afgelopen jaar hebben meegeleefd, met woorden, kaartjes, telefoontjes smsjes, antwoorden op berichtjes enz.
Allemaal onwijs bedankt voor jullie steun!

Nu begint bijna 2012. Ik wens jullie een heel fijn, gelukkig en bovenal een heel gezond en creatief 2012!!

The year was 2011 again. For me (and many others) one year in which much has happened.
With ups and downs. In the years I have learned this year with all the little things to be happy.
My hobby was happy something I can continue to do.
In this hobby, I also met many kind people in the past year have sympathized with words, maps, phone text messages, reply to messages, etc.
All unwisely thanks for your support!

Now begins 2012. I wish you a very nice, happy and above all a very healthy and creative 2012!



Liefs Nicolet

26 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2012. Hoop voor je dat 2012 een beter jaar wordt.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne jaarwisseling en heel veel sterkte met je gezondheid!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nicolet, voor jou een geweldig gelukkig en gezond 2012 gewenst................ hoop voor jou dat het een topjaar wordt!!!!!
    Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet,

    Ik denk dat ik jou het best een goede gezondheid kan wensen! Maar natuurlijk ook veel plezier, geluk en creatieve momenten!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De allerbeste wensen voor 2012 Nicolet en hoop dat het een beter jaar voor je wordt!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolet,
    Een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2012!
    Veel gezondheid en scrapplezier!
    Ik ben blij dat ik je blog heb ontdekt...tot volgend jaar!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy New Year to you and your family Nicolet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Nicolet, ik wens jou ook een heel goed en ik hoop een gezond 2012 toe!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2012 toe.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolet,
    Ik wens jou ook een gezond, gelukkig en creatief 2012 toe. Hopelijk is het jaar 2012 een jaar zonder al te veel gezondheidsklachten.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We wensen je een gelukkig en gezond 2012 toe.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou ook nog een erg fijne jaarwisseling toe en een gezond, gelukkig, maar bovenal creatief 2012!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. May 2012 be a happy and blessed year for you Nicolet:D XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een creatief 2012 toe!
    En een goede gezondheid natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi nicolet
    langs deze weg wens ik jou en je familie een heel fijn, gezond, tof en creatief 2012 !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een gezond 2012 Nicolet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wishing you all a Happy and Healthy new year.
    BIG HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wishing you all the best for a happy and healthy new year. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Nicolet,
    auch ich wünsche Dir ein glückliches und frohes neues Jahr. Bleib gesund und weiterhin so kreativ.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ich wünsche dir für das Jahr 2012 alles Liebe, Glück, Gesundheit und viel Kreativität.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. happy new year nicolet.

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook van mij dez beste wensen Nicolet ;) mag het een jaar worden met veel moois en goeds in het verschiet, dat heb je echt verdient!!!

    Big hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. voor jou ook de beste wensen Nicolet!!!

    liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I wish you too and your family a happy and healthy 2012!

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wish you all the best for 2012 dear Nicolet !
    Hugs and kisses !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet