zondag 13 november 2011

Hobbystempels sluit de deuren


Na 5 jaar een geweldige winkel te hebben gehad hebben Marga en John helaas met pijn in het hart besloten om de winkel te sluiten. Als die jaren was er een geweldige service en stonden ze altijd voor je klaar. Voor mij eerst als klant en later in het DT/team. Ik heb met heel veel plezier altijd geholpen op beurzen en clubdagen.

Nu hebben ze een opheffingsuitverkoop.
De kortingen lopen uiteen van 20 tot 70% op het gehele arsortiment.


After 5 years a great store to have had John and Marga have unfortunately heavy heart decided to close the store. When that year was a great service and they were always there for you. For me as a customer first and later in the DT / team. I've always helped with a lot of fun at fairs and club days.

Now they have a liquidation sale.
The discounts range from 20 to 70% on the entire arsortiment.


tussenstukje

3 opmerkingen:

  1. So sorry your friends have to give up their store. It is a bad time for all businesses :) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ze dicht gaan.
    Het is toch je leven zo'n zaak.
    Ik wens hen sterkte.


    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet