maandag 26 september 2011

Update

Even een update....
Vanmorgen belde de orthopeed met de uitslag van de CT-scan.
Men dacht eerst dat er een een schroefje gebroken was in mijn nek, maar dat blijkt niet het geval.
Het is de staaf, die vanaf de schedel langs de nekwervels loopt, die gebroken is.
De botaangroei is niet naar behoren verlopen en door de druk die op de staaf is ontstaan is die waarschijnlijk gebroken. Dit moet middels een operatie vervangen worden. Tijdens de operatie gaan ze kijken en beslissen of de andere staaf ook vervangen moet worden. Ze gaan ook weer bot uit mijn heup halen om de nek te versterken en de staaf steviger te plaatsen. Al met al weer een behoorlijke operatie voor de boeg, maar gelukkig geen Haloframe waar ik zo bang voor was. Dit alles moet binnen drie maanden gebeuren.


Just an update ....

This morning the surgeon called with the results of the CT scan.
It was thought that first one a broken screw in my neck, but that is not the case.
It's the bar, which from the skull through the neck vertebrae runs, which is broken.
The bone growth is not properly conducted and the pressure on the rod is created is likely broken. This should be replaced through surgery. During surgery, they look and decide if the other bar also needs to be replaced. They also back bone from my hip to get the neck to reinforce the rod firmly in place. All in all another decent deal on the bow, but fortunately no Halo Frame I was so afraid. All this must happen within three months.


Liefs Nicolet


38 opmerkingen:

  1. Klinkt best heftig Nicolet.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolet, wat ontzettend vervelend voor je! Je hebt ook wel pech zeg. Lichtpuntje is inderdaad dat je geen haloframe meer hoeft te dragen.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zit je ook niet mee, wat een narigheid!
    Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat het snel is verholpen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet,
    Wat vervelend nieuws zeg. Wat een pech! We wensen je heel veel sterkte. Hopelijk ben je snel aan de beurt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve meid, een hele dikke knuffel van mij!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Nicolet, wat heftig! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! Hou je taai!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh meid wat een tegenvaller, ik wens je veel sterkte, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. pfff wat heftig allemaal voor je, heel veel sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is weer een behoorlijke tegenvaller!
    Heel veel sterkte met alles!

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slik Nicolet dat is niet niks.
    Heel veel sterkte.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het valt allemaal niet mee Nicolet en het is toch weer zwaar dat je weer een operatie moet ondergaan. Gelukkig dat je niet weer een haloframe krijgt. Ik wens je heel veel sterkte toe.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat klink niet leuk heel veel sterkte nicolet grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Nicolet, wat heftig zeg
    Heel veel sterkte toegewenst
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pech dat je weer onder het mes moet maar gelukkig geen frame meer. Veel sterkte!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi nicolet, het houdt ook niet op he ? jammer te horen dat je er nog steeds niet vanaf bent.
    veel moed en hopelijk niet te veel pijn,
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat een tegenvaller Nicolet. Weer een operatie al is het geen haloframe.
    Heel veel sterkte!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou nou, dat klinkt behoorlijk heftig. Veel sterkte gewenst!

    Groetjes Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jee het zit je niet mee zeg ...heel veel sterkte !
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach jee het zit niet mee zeg. Dat is een tegenvaller.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een tegenvaller weer, het valt niet mee weer zo'n operatie voor de boegg ik wil je veel sterkte wensen
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oei wat heftig allemaal Nicolet! Ik hoop dat de operatie zal meevallen voor je!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nicolet,
    Dat is flink balen zeg. Ik hoop dat je zo snel mogelijk geopereerd kan worden dan heb je dat achter de rug en kun je weer gaan herstellen. Heel veel sterkte en ik denk aan je.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. meid dat is weer vervelend nieuws voor je nicolet

    maar gelukkig geen haloframe meer voor je dat is dan weer goed nieuws

    wens je alvast alle sterkte de komende tijd

    en een voorspoedig herstel

    liefs roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje, wat een verhaal !!
    Heel veel sterkte ermee en hopen dat je zo snel mogelijk geopereerd kan worden en dat je dan kan gaan herstellen !

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje Nicolet dat is heftig! Ik hoop dat je snel geopereerd wordt....heel veel sterkte!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje zeg, wat een heftig verhaal zeg... ik hoop dat je snel geholpen kan worden.. sterkte!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. tjonge Nicolet dat valt niet mee .
    Hopen dat alles goed komet en dat alles weer maar snel achter de rug mag zijn.
    Het allerbeste en veel sterkte.

    grotejes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Nickolette I really feel fo you adarling you are certainly going through it!!! im keeping you in my thoughts and hoping that soon all will be sorted, lots of love and gentle hugs June xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een tegenvaller Nicolet.
    Ik wens jou heel veel sterkte.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jee Nicolet, wat een ellende toch!!
    Rest me niks anders dan je maar weer van harte beterschap/sterkte te wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vervelend en jammer dat je weer een zware operatie moet ondergaan, ookal is het geen haloframe. Ik wens je heel veel sterkte!!!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jesus Christ, you poor thing!! Wish you all the best and good luck and take care!!
    Huggies, Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gelukkig geen halo maar wel weer een mega spannende operatie is toch weer schrikken

    liefs

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Nicolet,
    Het nodige is al gezegd hierboven en sluit me daar helemaal bij aan.
    Ik wens je heel veel sterkte toe voor de dingen die komen gaan!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O nicolet wat een tegenslag echt balen meis

    wens je heel veel sterkte !!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Das ballen zeg gelukkig geen haloframe ee Hou je taai!
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. LUKT HIER NIE GOED om berichtje onder mij cardsby tanja hier te zetten nicolet vandaar berichtje anoniem hier boven aan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi sweetheart, wishing you all the best with you surgery, and sending you healing and loving thoughts :D XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet