vrijdag 30 september 2011

Operatie

Hoi allemaal, 
Dit zal voorlopig weer mijn laatste berichtje worden. Ik ben vanochtend gebeld met de mededeling dat ik as dinsdag al wordt geopereerd. Het is me vreselijk overvallen, maar ik ben er wel blij mee, dan is hopelijk binnenkort ook het gekraak weg en heb ik hopelijk weer minder last van mijn nek.

Hi everyone,
This will definitely be back my last massage. I called this morning stating that I have the surgery next Tuesday. It seems to me terribly surprised, but I'm glad with it, then hopefully soon the crackling away and I hopefully less problems with my neck.

Liefs Nicolet


37 opmerkingen:

  1. ik wens je heel veel sterkte toe de aankomende tijd.
    hoop dat je snel weer wat kan gaan hobbyen.

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja idd dat is erg snel maar dan heb je het ook weer snel achter de rug !

    Meis ik wens je super veeeeel sterkte en hou de moed erin he !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is snel, Nicolet.
    Sterkte de komende tijd, hoop snel op goe berichten van je.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sweete, wish you good luck and a fast recovery from your op. Take care!
    xoxo, Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolet,

    Fijn dat je al zo snel kan worden geholpen. Ik wens je het allerbeste en veel sterkte toe.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je operatie en sterkte met je herstel!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Will be thinking of you all day tuesday :D XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte en het allerbeste toegewenst.

    groetjes,annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicolet,
    Heel veel sterkte voor de operatie en een voorspoedig herstel toegewenst.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje da's wel spannend, heel veel sterkte met de operatie en vooral met het herstel daarna! Hopelijk knap je snel weer op.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Nicolet, I will be thinking of you on Tuesday.Take care my friend.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I wish you the very best of luck my friend, hugs Gay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi,
    I hope you will feel better soon!
    Hugs Fredrikke :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat is dan ff slikken ja dat het zo snel gaat, wens je heel veel sterkte en beterschap, we gaan allemaal duimen dat het weer goed komt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Nic, dat is al snel, maar dan heb je het maar gehad meis ;o)
    heel veel sterkte
    {dikke knuffel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Nicolet,

    Dat is echt heel snel, dat zal je zeker overvallen. Maar gelukkig, des te eerder is het misschien weer beter.
    Heel veel sterkte en beterschap gewenst.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wens jou heel veel sterkte en een voorspoedig herstel.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Succes met de operatie en heel veel beterschap!
    groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel snel al maar dan kijk je er ook niet al te lang tegenaan.
    Heel veel sterkte Nicolet!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. i will be thinking of you nicolet.take care.

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nicolet,
    Ik kan me goed voorstellen dat je even moest slikken toen je het nieuws hoorde dat je a.s. dinsdag al geopereerd kunt worden. Maar aan de andere kant hoef je nu niet zo lang er tegen aan te hikken. Meid ik wens je heel veel sterkte en hoop snel weer wat van je te horen. Doe het vooral rustig aan, denk aan jezelf en ik denk aan je.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beter zo!
    Zo'n lange wachttijd is ook maar niets!
    Wens je veel sterkte en dat alles voorspoedig
    mag verlopen!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I am so sorry to hear that you have to go through another operation. Wishing you all the best and a speedy recovery.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Nicolet,
    habe zwar nicht alles verstanden, aber ich wünsche Dir gute Besserung.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I hope everything goes well Nicolet and I will be thinking of you huggies june xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Nicolet,

    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ik begrijp dat je heel blij ben, maar het zal ook een dubbel gevoel zijn. Je moet weer een paar stappen terug en dat weer rustig herstellen. Blijf het positief bekijken.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I think of you my friend ! Get well very soon !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Misschien maar beter dat je nu snel geholpen wordt. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat verlopen en dat snel weer thuis mag zijn. Wil je heel veel goede moed toe wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik wil je voor morgen veel sterkte en nog meer succes wensen!

    liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel veel sterkte de komende tijd.

    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Nicolet,

    Als 't goed is, heb je de operatie al achter de rug. Ik wens je veel sterkte en 'n voorspoedig herstel.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Veel sterkte Nicolet! Een dikke knuffel.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet