donderdag 15 september 2011

Happy Birthday

Krijg geregeld de vraag hoe het met mij gaat. 
Nou op het moment niet zo goed helaas. 
Zondagmorgen begon het erg te kraken in mijn hoofd en heb de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Daar hebben ze foto´s van mijn hoofd gemaakt. In eerste instantie bleek alles goed te zijn, volgens de neurochirurg. Maar de orthopeed moest ook nog even kijken. Toen bleek het toch niet goed te zijn.
Een van de schroeven in mijn nek is gebroken....jaja na een half jaar! Nu gaan met een CT-scan kijken hoe het in mijn nek is en aan de hand daarvan beslissen hoe ze het gaan verhelpen. Ik hoop toch echt niet dat ik weer zo'n grootse operatie moet ondergaan!!!

Get settled the question of how I go.
Well not so good at the moment unfortunately.Sunday morning began to crack much in my head all afternoon and I sat in the hospital. They have taken pictures of my head. At first everything was good, according to the neurosurgeon. But the surgeon had to have a look. When it was not good.

One of the screws in my neck was broken after half year .... yeah! Now with a CT scan to check on my neck and on that basis decide how they will fix it. I really hope that I am not just another big surgery!


Gisteren bij mijn zusje Kristel geweest en daar dit kaartje gemaakt.Heb een van haar leuke stempels gebruikt.

Yesterday I was with my sister Kristel and I have made ​​this card.
I used one of her lovely stamps.


Liefs Nicolet

Photobucket

32 opmerkingen:

  1. Ach Nicolet wat een tegenvaller zeg dat het nog niet goed gaat! Ik hoop dat je idd niet weer zo'n zware operatie moet ondergaan. Heel veel sterkte in ieder geval!

    Je kaartje is weer erg lief, de afbeelding is zo schattig en het inkleuren is weer schitterend gedaan, maar ja ik ben ook niet anders gewend van jou. :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Nicolet, I do hope they get you sorted soon it is not good enough a screw breaking after six months that is bad.

    Your card is gorgeous by the way.

    Hugs
    Doreen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Nicolet,wat vervelend zeg,ik ga heel hard voor je duimen dat het op een simpele (ja hoe moet ik het anders zeggen) manier verholpen kan worden,ik wens je heel veel sterkte toe!
    Je kaartje is zoals altijd weer geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, dat klinkt inderdaad niet erg lekker.En dat al na 'n half jaar. Ik hoop, dat ze 't op 'n minder ingrijpende manier dan de 1e keer kunnen oplossen.

    Je kaartje is natuurlijk weer supersweet.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat een enorme tegenvaller Nicolet. Ik hoop dat je niet weer zo'n grote operatie krijgt en het haloframe moet.
    Je kaartje is heel schattig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh get well soon my friend, i think of you.
    Your card is superb, love the design, papers are wonderful !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verschrikkelijke tegenvaller Nicolet,
    Ik hoop zo dat ze het minder ingrijpend kunnen oplossen, heel veel sterkte toegewenst.

    Ps je kaartje is weer schitterend joh.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tegenvaller voor je Nicolet!
    Ik hoop inderdaad voor je dat het niet weer een hele zware operatie wordt en zo,n lange herstelperiode.
    Heel veel sterkte de komende tijd!

    Heel mooi kaartje trouwens

    Liefs Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wel nicolet, ik hoop dat het allemaal een beetje goed komt met je ! wat een kwaliteit !!!! =)
    in ieder geval, sterkte en een heel leuke kaart ! mooi gedaan ondanks alles. Hopelijk heb jen u niet meer te veel pijn,...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o meis dat is een tegenvaller ,hoop dat het goed komt zonder weer een operatie!! sterkte hoor meis !!!

    je kaartje is top leuk afdrukje !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een tegenvaller hopelijk hoef je niet weer zo'n operatie te ondergaan.
    Je kaart is prachtig
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vervelend bericht Nicolet.
    Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je niet weer een zware operatie moet ondergaan.
    Heel vervelend als je net weer een beetje overeind gekrabbeld bent. Sterkte!

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohh Nicolet, wat zal dat tegenvallen zeg..... ik hoop dat ze het op een voor jou zo weinig mogelijk belastende manier kunnen verhelpen.. het zit je niet mee.... Heel veel sterkte er mee!!!
    En je kaartje is schitterend!!! Gelukkig een beetje afleiding door het knutselen met je zus..

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, Nicolet!

    wat een pech, ik kan niet geloven! ik hoop dat het goed komt zonder weer geöpereerd te worden! sterkte, ik denk aan je!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. what a gorgeous card love the colors.......

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat naar voor je Nicolet, ik hoop dat ze het snel kunnen herstellen en dat je er geen last van ondervindt. Je kaartje is heel leuk en super mooi.
    Veel sterkte.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah nicolette, wat een naar bericht, ik duim voor je dat het niet tegenvalt. Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gorgeous card nicolet.the image is stunning and i love your colours and design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Nicolet , spijtig om te lezen dat er een schroefje los zit bij je ( in dit geval letterlijk....) En dat na zo lange tijd. Hopelijk ga je nu niet terug naar af. je kaartje is mooi met die lieve afbeelding. STERKTE !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Nicolet,
    leider habe ich nicht alles verstanden, was Du geschrieben hast, auf jeden Fall wünsche ich Dir gute Besserung.
    Und Deine Karte ist wieder einmal super schön geworden, das Motiv ist so niedlich.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zooo, dat is niet mis !
    Het is te hopen dat er een (makkelijke) oplossing is
    Je kaartje is een schatje
    Veel sterkte
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vervelende situatie zeg, ik hoop dat ze je niet weer hoeven te opereren, zal voor je duimen, je kaartje is geweldig leuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi

    oooo wat vind ik dat erg voor je,ik hoop dat je niet geopereerd hoeft te worden !!

    je kaartje is weer super!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is weer prachtig! Heerlijk om samen te knutselen!

    Sterkte met alles!

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat erg hoop dat je niet weer geopereerd hoeft te worden.
    Wens jou veel sterkte.
    en een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattig kaartje en ik hoop dat het met je nek allemaal meevalt, ga hard duimen meid!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So sweet!
    Wish you a lovely weekend,
    hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. a fabulous card with this cute little image!
    enjoy your weekend.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat erg voor je Nicolet. Ik hoop echt dat het meevalt, zal heel hard voor je duimen!
    Je kaart is super mooi met een hele leuke, schattige afbeelding!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldige leuke kaart. De stempel is ook zo cute.
    Meis gruwlijk dat van je nek?
    Heb je een ongeluk gehad zodat je een schroef in je nek hebt.
    Ik hoop dat je gauw weer de oude bent.
    Heel veel sterkte.

    Liefs, Lieb♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi sweetie this is gorgeous loving your colours here, fabulously gorgeous creation, i hope that they can fix your loose screw, sounds funny when i put it like that, seriously though i hope you will be ok, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tjee wat enorm balen zeg. Ik ga voor je duimen meid. Hopelijk horen we snel weer wat beter nieuws. Maar je kaartje is weer super. Wat een leuke stempel heb je gebruikt. Heel schattig.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet