maandag 15 augustus 2011

Wat leuk dat jullie zo op mijn blogcandy hebben gereageerd!
Bedankt voor alle lieve reacties.
Uit alle bloggers die gereageerd hebben heb ik de volgende winnaar getrokken.
...
...
...

Mirande, wil je even een mailtje sturen met je adres, dan komt de candy  jouw kant op.

How nice of you that have responded to my blog candy!Thanks for all the lovely comments.Out of all the bloggers who responded, I learned the next winner..........

Mirande
Mirande, would you send an email with your address, then the candy your way.

Liefs Nicolet

Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Mirande
    Gefeliciteerd met het winnen van de candy
    heel veel plezier ermee!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolet,
    Wat leuk dat ik de candy gewonnen heb, ik neem aan dat ik de juiste Mirande ben. Ik zal je zo even mailen. Ben erg benieuwd wat er in de verrassingscandy zit. Lig nu al bij de deurmat hahaha.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Nicolet,

    Helemaal leuk dat Miranda gewonnen heeft.
    Gefeliciteerd Miranda,

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mirande, gefeliciteerd met het winnen van de candy. En Nicolet, bedankt dat we mee mochten loten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Miranda en super lief van jou natuurlijk Nicolet dat je zoiets moois weg geeft.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet