zaterdag 13 augustus 2011

Congratulations

Van de week heb ik de klas weer ingericht en gisteren mijn eerste vergadering sinds lange tijd weer gehad. Wat voelde dat goed zeg!! Maandag en dinsdag ga ik weer mijn eigen groep draaien. De eerste tijd wel met een leerkracht naast me, zodra het niet gaat kan zij de groep overnemen. Ik hoop uiteraard dat dat niet nodig is!!

This week I have class again yesterday and arranged my first meeting since a long time had. What felt good saying! Monday and Tuesday I go running my own group. The first time or with a teacher next to me, when it is not the group they can take over. I hope of course that's not necessary!

Met dit kaartje was ik een tijdje geleden al begonnen, maar nog niet afgemaakt.
Gisteravond ben ik er mee verder gegaan.


With this card, I started a while agobut has not been completed.
Last night I continued with it.


Papier: Maja Design,  Stempel: Mo Manning,  Tekststempel: Penny Black,  Bloemen, 
Halfparels, Kleurmedium: Prismacolors


Veel plezier met de schets.
Have fun with the sketch.

Liefs Nicolet

Photobucket

38 opmerkingen:

  1. Wat een goed gevoel zal dat zijn Nicolet ;o)
    Succes vogende week met je eigen klas ..

    Je kaart is weer top!

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he meis succes er mee en ga ervoor maar luister wel goed naar jezelf.liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je weer les kunt gaan geven!

    veel succes

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vind je kaart geweldig!!! En gefeliciteerd hoor Nicolet geweldig dat je weer voor de klas kunt staan! Heel veel succes.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Nicolet!
    Wat gaat zo'n schoolvakantie weer snel, succes met het nieuwe schooljaar!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en een leuke schets, denk dat ik er ook eens mee aan de slag ga.

    Liefs Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal voor duimen Nicolet dat alles goed gaat!
    Wat een leuke kaart en ik vindt de pons geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Nicolet.

    Succes weer met werken. Bij ons is het nog vakantie.
    Je kaart is weer leuk. Ik blijf gek op Mo Manning stempels. Vind ze zooooo grappig.

    Leuk ook de hoekjes bovenin zo om gevouwen.

    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes maandag, Nicolet.
    Hopenlijk gaat alles goed, heerlijk om eindelijk weer te mogen werken dan he.
    Heel mooi kaartje, en bedankt voor de sketch.
    Ik sla ze altijd op in mijn pc en maak er regelmatig één mee. Zal de laatste binnenkort op mijn blog zetten.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een mooi kaartje Nicolet!!!
    Heel veel succes en vooral heel veel plezier maandag!!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is super Nicolet!!!
    En heel veel succes wanneer je vanaf maandag voor je eigen groep staat. Succes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk kaartje met een hele leuke afdruk.
    en wat ontzettend fijn dat je weer aan de slag kunt.
    Fijn voor je.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje ook je andere kaartjes vind ik erg mooi.
    Ik hoop dat het weer goed mg gaan in de klas, heel fijn weer
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtig kaartje!!

    en heel veel succes in je nieuwe klas!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee wat goed zeg! Heel veel succes morgen!
    Je kaartje is prachtig meid!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, Nicolet, fabolous card with wonderful colours. The image is really funny.
    Hugs
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje.
    Veel succes volgende week met het lesgeven.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. stunning card nicolet.gorgeous image and colours and your stitching is fantastic ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattig kaartje!!
    Succes met je nieuwe klas.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gaaf kaartje Nicolet
    wat fijn dat je weer voor de klas kan gaan staan, heel veel succes en plezier toegewenst.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HI sweetie this is stunning i LOVE these colours, hugs pops x xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kaart heb je gemaakt en wat fijn dat je maandag weer kan beginnen! Succes!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje Nicolet, en ik ga je veel succes en plezier wensen morgen en duimen dat alles gaat zoals je graag wilt.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 'n Heel schattig kaartje Nicolet!
    En wat zullen de kindjes weer blij zijn met hun "eigen juf" Ik wens je ook veel succes en sterkte met het hervatten van je werk!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart Nicolet en succes met lesgeven.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een super leuk en prachtig kaartje Nicolet. Mooie kleuren en een heel leuk afdrukje! Succes op school.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een onwijs leuk kaartje weer. Super leuk afdrukje ook. Succes op school weer.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart ,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart.
    Heel veel succes en denk goed aan je eigen
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie layout en geweldige gekleurde stempel weer!!!!
    Lieve groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Pretty in purple! Leuk met die omgevouwen hoekjes.

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Adorable card Nicolet!! I love your creations!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gorgeous card Nicolet, Sounds like you're getting better everyday, nearly back to normal! Great news, Hugs Gay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterend kaartje !
    Veel succes met het nieuwe schooljaar.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  35. geweldige kaart Nicolet en die stempel is zo'n schatje.
    Hopelijk gaat het gauw weer als een tierelier in je klasje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Nicolet,

    Dankjewel voor je compliment!
    En jij hebt ook weer prachtige creaties gemaakt.
    Mijn complimenten!!!!

    Groetjes en nog veel knutselplezier.
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet