maandag 15 augustus 2011

Candytime

This topic will stay on top until august 15, please scroll down for my other post.


Het is weer tijd voor een Candy. Pas geleden ben ik de 50.000 bezoekers gepasseerd.
Ik vind het geweldig dat jullie zoveel komen kijken en vaak een reactie achterlaten.
Om die waardering te laten blijken een verrassingscandy.

Wat moet je er voor doen?
Je kunt deze candy winnen als je hier een volger bent. Laat hier een reactie achter bij dit bericht.
Je hoeft het niet te vermelden in je sidebar, maar dat mag natuurlijk wel.
Maandagavond 15 augustus maak ik de winnaar bekend.
-----------------------------
It's time for Candy. Recently I passed the 50,000 visitors.
I love it so much that you came to see and often leave a response.
That show appreciation to a candy surprise.

What do you have to do?
You can win candy if you're a follower here. Leave a comment on this post.
You do not mention in your sidebar, but that's of course.
Monday August 15, I make a winner.

Liefs Nicolet


Photobucket

51 opmerkingen:

  1. wauw wat een hoop bezoekers nicolet. leuk dat je een candy doet. kom regelmatig naar je moois kijken.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sodeju dat zijn een hoop bezoekjes, maar ja wat wil je met al d eprachtige kaartjes die je maakt, kom zelf ook graag kijken. Enne gaaf de Candy, waag graag een gokje.

    Lieve groetjes amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bezoek je blog altijd met heel veel plezier om je mooie kaarten te bewonderen.
    Een verrassingscandy....... superleuk.
    Ik wil wel een kansje wagen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn heel wat bezoekjes! En er zitten er zeker een aantal van mij bij, kom steeds weer kijken naar het moois dat gemaakt is..!

    Ik wil graag een kansje wagen op deze verrassing!

    Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je een candy weggeeft!! Ik ben al een poos volger van je blog en volg hem met veel plezier.

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi nicolet,
    ik doe graag mee. ik zet je direkt in mijn sidebar
    bedankt voor deze kans,
    de groetjes en tot de volgende,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Nicolet zo veel bezoekers al Gefeliciteerd

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Nicolet, Congratulations on your 50,000 visitors, very impressive and very kind to offer up candy, we all love candy, Thank you, Gay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg een verrassingscandy!!! Ik maak graag kans op deze candy!

    Zonnige groetjes uit Zeeland,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolet wat lief van je!
    Doe graag mee hoor!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk!! ben altijd in voor een candy :-)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicolet.
    Leuk dat je al zoveel bezoekjes hebt gehad, geeft je een goed gevoel als je werk graag bekeken wordt toch? Leuk dat je er een candy voor geeft ;)
    Ikzelf heb ook een candy lopen, dus mocht je ook leuks willen winnen... hihi...
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Nicolet,

    Helemaal top zoveel bezoekers dat is ontzettend leuk en nog leuker dat jij daar een candy aan besteed.
    Ik geniet ook elke keer weer van de mooie creaties die je maakt.

    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    wat leuk, een verrassingscandy!! Volger ben ik al en ik heb het in mijn sidebar gezet! Dus doe graag mee!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Nicolet,
    congrats on your followers!!!
    I try and I also thank you for this chance!
    Hugs Francy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nicolet
    Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers,
    ik doe graag mee, met deze Candy!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow congrats !!
    And thank your for this chance to win !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 50.000 bezoekers, wat een grote mijlpaal! Wat lief dat je ons de kans geeft om een candy te winnen, ben benieuwd wat voor leuks je weg gaat geven.Gefeliciteerd en ga zeker zo door met het maken van kaartjes !

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nicollete gracias por tu visita a mi blog... un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers en wat ontzettend lief van je een verrassingcandy is altijd leuk!!
    Altijd weer een plezier om je blog te mogen bezoeken.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben stapelgek op candy's....
    Volger was ik natuurlijk allang van jouw prachtige creaties.
    Ga deze candy zo op m'n bloggie plaatsen.
    Op naar de volgende 50.000 bezoekers.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow, that's cool :)
    Congratulations!
    http://iruuuha.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Herzlichen Glückwunsch zu Deinen vielen Besuchern. Deine wunderschönen Werke werden eben von vielen Bloggern bewundert.
    Danke für die Chance zu gewinnen.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig dat je zoveel bezoekers hebt gehad. En wat super van je dat je er een candy aan verbind. Nu op weg naar de 100.000!

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zo wat een hoop bezoekers gefeliciteerd doe graag mee met de candy ben niet gelukkig met winnen maar ben nog steeds gelukkig in de liefde grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Nicolet,
    Wat leuk een verrassingscandy. Natuurlijk doe ik mee al volg ik je al heel lang en kijk ik altijd naar de mooie kaartjes die je iedere keer weer maakt.
    Geniet nog even van de laatste vrije dagen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hartstikke leuk hoor nicolet en wat een boel bezokers zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig zoveel bezoekers al. Bedankt voor de kans op een verrassingscandy. Je maakt erg mooie kaarten, erg goed voor inspiratie.

    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers zeg! Wat een aantal! Helemaal leuk zo'n candy!

    Het is inderdaad heerlijk om weer wat te doen. Met hulp van de kinderen lukt het aardig zo op bed... LOL

    Dikke knuf
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook ik ben een trouwe volger van je blog en bewonder graag je mooie creaties. Ik zou zeggen ga vooral zo door en op naar de 100000!!!!

    Liefs Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers!
    Helemaal geweldig !

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat lief Nicolet, ik geniet altijd van je kaartjes hoor, dus 50000 bezoekers verbaasd me echt niet, gefeliciteerd!!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Waaaaaauuuuwie, 50.000 bezoekers is niet niks.
    Gefeliciteerd met dit magische aantal. Ik doe graag mee met je candy.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met zo'n groot aantal bezoekers Nicolet!! Leuk dat je een candy weggeeft. Ik doe graag mee en heb het in mijn sidebar gezet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh gefeliciteerd met 50.000 bezoekers! Geen wonder natuurlijk met jouw mooie kaarten! Ik doe graag mee aan je candy.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Nicolet, gefeliciteerd met zoveel bezoekjes! Natuurlijk wil een kansje wagen op je candy.
    Ga hem nu posten op mijn blog.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wow dear
    thanks so much for the chance...
    hugs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wouw wat veel bezoekers. Hihi ook wil wel een kansje wagen op de candy.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow wat een boel bezoekers, gefeliciteerd. En een verrassingscandy is altijd leuk, dus ik doe graag mee.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Nicolet,

    Met plezier bezoek ik elke keer als je iets plaatst weer je blog! Wat een bezoekers zeg, op naar de volgende ...... zoveel.

    Succes, ik doe graag mee.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers, je maakt ook super mooie kaartjes, dus je verdient het.
    Ik ben een beetje laat, maar ik wil graag nog mee doen met je candy.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat zijn heel wat bezoekjes, maar ja heb ook mooie kaarten he meid ,en wil graag gokje wagen ben erg nieuwsgierig van art
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ha die Nicolet,
    Via een ander blog ( zo werkt dat meestal ) kwam ik bij jou terecht en viel gelijk met mijn neus in de boter. Een candy voor mensen die vaak een bezoekje brengen aan je blog.
    Tja ik begin net en hoop dat ik ook eens kansje maakt. Ik ben volger geworden, maar kan zelf de volgers op jouw blog momenteel niet zien.
    Misschien straks weer.
    Ga nog even je andere creaties bewonderen.
    Misschien tot blogs. Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nu zie ik de volgers wel en ja hoor..... ik sta erbij. Tot ziens en wie weet???
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi nicolet

    wat spannend een surprice candy
    Vol spanning wacht ik af

    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  46. oh wat leuk en lief van je Nicolet! Ik ga een gokje wagen!! Ik kom hier altijd graag langs :D

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. 50.000 bezoekers is inderdaad een hele mijlpaal. Ik heb net nog je kerstkaart zitten bewonderen. Hij is echt prschtig. Graag waag ik een kansje voor de candy.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  48. OOOOOOOO , ik kan nog net op de valreep meedoen ! Ik houd van candy's....En wat super voor je dat je maandag weer gaat werken. Succes en geniet ervan. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hi!!! Thank's for this opportunity... :)
    H&K... Fra

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wow. zoveel bezoekers. Gefeliciteerd. Ik wou dat ik zover was. Blijf vooral leuke kaarten maken.
    Groetjes,
    Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Herzlichen Glückwunsch zu so vielen Clicks. Und natürlich trage ich mich auch in die Liste ein...ich lasse mich immer gerne überraschen.
    Liebe Grüße aus Straelen
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet