zondag 17 juli 2011

Kaartje voor Sarah

Voor de club Scrap en Stempel liep ik nog achter met de langlopende wedstrijd.
Ik moest voor de vorige maand nog een kaartje maken voor Abraham of Sarah.
Het is Sarah geworden.

For the club Scrap en Stempel I walked back to the long-term game.
I had for the last month a ticket for Abraham and Sarah.
It has become Sarah.


Papier: Basic Grey, Pyrus paper,  Stempel: Digi Mo Manning,  Tekststempel: Penny Black,  
Bloemen: Prima Marketing, Kleurmedium: Prismacolors


Liefs Nicolet

Photobucket

25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Nicolet,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een erg mooi kaartje geworen
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Nicolet. Mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke mooie en wat een leuke stempel!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! En die stempel is ook zo enig!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuk kaartje!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Vind je lay-out echt super. Misschien ga ik er vandaag ook nog even mee aan de slag.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Nicolet, Your card's lovely, what a fantastic image and your sentiment is just so nice. Have a great week, Gay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, this is gorgeous Nicolet, a beautiful card and I love the image!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaaf kaartje Nicolet
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, just lovely the stamp! And wonderful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Ik had deze digi gisteren bijna in mijn mandje,ik vindt je kaartje schitterend Nicolet!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gorgeous card nicolet.i love your papers and fab design and the image is stunning :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Nicolet, wat een afdrukje, ik vind ze zo super mooi!!! Ik heb hier ook nog wat liggen, maar tijd he! Super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi sweetie, this is gorgeous love the image and fab details, big hugs love Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi nicolet, hij is helemaal top ! vooral het afdrukje heb je prachtig ingekleurd en de kaart is voor de rest helemaal geslaagd,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jij bent anders ook lekker bezig :D;)!

    ik vind het papier helemaal geweld... heb zelf het blokje ook nog liggen ahum;)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super, wat een leuke stempel zeg! Mooi ingekleurd.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, die Karte ist traumhaft schön geworden, das Motiv ist ein Knaller.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card Nicolet....i like the image and the DP you use.....

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super leuke kaart, Nicolet, de digi vind ik geweldig!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet