maandag 20 juni 2011

You are my best friend

Vanwege het slechte weer gisteren dit kaartje gemaakt.
Ik vond het in het begin lastig papier om mee te werken, maar het word steeds leuker!!

Because a bad weather I have made this card yesterday.
I found it difficult at first to work with paper, but it is getting fun!


Papier: Bo Bunny - Gabrielle,  Stempel: Magnolia,  Tekststempel: Magnolia,
Randstempel: Stempelglede,  Bloemen: Dienamics, Roosjes: Mulberry roses,
Halfparels, Kleurmedium: Prisma Colors

Liefs Nicolet

Photobucket

42 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart ;o)
    Ik vind het papier ook helemaal leuk!

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow.....what a very pretty card Nicolet...i like it......

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nicolet,

    Héél mooi !! En jij hebt het tilda'tje wél mooier ingekleurd dan ik een paar kaarten terug bij mij hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a pretty card Nicolet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Nicolet!
    Ik heb het papier niet gekocht opmdat ik er even niks in zag.... maar nu ik jouw kaartje ermee zie, ga ik toch twijfelen...;)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en heel mooi papier !
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje hoor!
    Heerlijk hé, om met slecht weer te freubelen!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, heb het papier ook liggen, maar weet even niet wat ik er mee moet/kan, komt wel,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Nicolet,
    Beautiful card. I love the colours and the layout. Gorgeous work.
    Hugs,
    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. stunning card nicolet.i love all the pretty layered papers and fab sweet image and colours :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje weer Nicolet!!! Het papier is heel mooi!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een beeldschoon kaartje, heel mooi gedaan!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje
    En wat een leuk papier.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje hoor Nicolet!! Helemaal mooi!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty card Nicolet, all is beautiful on it !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtig kaartje!!

    erg leuk papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt met het mooie papier een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie kaart, hele leuke afbeelding en wat heb je die geweldig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaartje met dit papier geweldig. Het ziet er weer super uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Nicolet,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje en heel lieve kleurtjes,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi sweetie, this is such and adorable image, gorgeous colours and i am loving the layout, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh Nicolet wat een mooi kaartje!
    En zo mooi gekleurd met de Prisma's! Ik heb ze al ruim een jaar in bezit maar eerlijk gezegd vind ik het best wel moeilijk om er mee te kleuren!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart, prachtig papier, heel mooi gemaakt !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi kaartje Nicolet en zo leuk! Het papier is prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het is weer een top kaartje nicolet

    mooie kleurtjes en leuke bloemen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is weer ene heel mooi kaartje Nicolet
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Nicolet,
    Een prachtig kaartje, mooi ingekleurd en leuke kleurcombinatie.
    Trouwens ook al je andere kaartjes, die ik gemist heb tijdens mijn verlof, zijn heel mooi.
    Groetjes en dank voor al je lieve reacties die je steeds plaatst op mijn blog.
    Daaaaag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje met heel mooi papier!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattig kaartje weer Nicolet, mooi papier ook weer!!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  32. what a gorgeous card love the colors and the image......

    have a nice day......

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is just beautiful.. Love it.. Hugs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. this weer een heel mooi kaartje Nicolet
    maar dat wasje al zeker bijsite van hobbystempel blog
    xxx tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A gorgeous card Nicolet. Love the papers and great design!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Nicolet , wat een schattig kaartje !! Ik vind het papier juist geweldig ; combineert heel goed samen. Mooi ingekleurd. En gaaf dat stikrandje als kader om de kaart. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. even overnieuw, volgens mij ging er wat mis,
    maar dank je wel voor je reactie.
    en leuk dat ik bij kan komen om zo even op je blog te kijken, je maakt ook prachtige kaarten. deze is ook zo mooi. hele mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Via mijn zus Jopie ben ik op je blog terecht gekomen. En na het bekijken van al je mooie creaties ben ik gelijk volger geworden Ik zou het dan ook erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superleuk kaartje en prachtig papier!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful card, sweet Tilda! Hugs, Gosia S.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een dotje weer...dit Magnoliaatje heeft weer een hoog HEBBEN gehalte! Mooi stiksteekje :) Ik vind dit trouwens écht Nicolet papier!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet