woensdag 4 mei 2011

Whiff of joy

Ook dit is een kaartje dat ik gemaakt heb toen mijn zusje er was maandag.
Ze bracht haar nieuwe stempeltje mee van Whiff of Joy die ze in Zeist op de At Specialy had gekocht.
Dit keer heb ik voor de onderste bloemen kurk gebruikt. Het geeft wel een leuk effect.

This is another card that I made when my sister was there Monday.
She brought along her new stamp from Whiff of Joy they Zeist in the At Specialy bought.
This time I used cork for the lower flowers. It gives a nice effect.




Photobucket

27 opmerkingen:

  1. Ohh ook al zo'n leuk kaartje

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Nicolet, pretty card, love the cork, nice touch:0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Nicoletje...ik was al even niet op je blog geweest maar ik zie dat je weer lekker aan de gang bent! Je bent het in ieder geval nog niet verleerd, plaatjes hoor!! En wat fijn dat het weer lukt!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi, tevens grappig kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit schattige en vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi , Nicolet !! Prachtige kleuren en papier. En Zo'n lief stempeltje....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    oo wat een leuk kaartje!!

    een heel leuk afdrukje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig leuk kaartje Nicolet,heerlijk zo samen aan de knutsel!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is fabulous Nicolet. Love the use of the cork.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heey nico, leuk kaartje weer!! Kun je mij ook weer aansteken met het virus :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart en het stempeltje is echt een leukerdje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kaartje!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supers mooie kaart weer Nicolet! Je hebt het tempo er al weer helemaal in zitten volgens mij. Knap hoor!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief afdrukje je kaart is weer geweldig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje Nicolet! Gezellig om samen te freubelen..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gorgeous card nicolet.fab papers and layers and i love the image and stuning cork flowers ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief en mooi kaartje Nicolet!! :D De bloemen van kurk vind ik heel gaaf.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fab card, love the layers
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is super geworden Nicolet! Mooie kleuren ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is ie mooi geworden Nicolet! Mooi papier ook

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh super kaartje Nicolet!
    Je hebt echt zo'n mooie eigen stijl van kaartje maken!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Those cork flowers are awesome!! Fantastic card!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet