zaterdag 4 juni 2011

Een bedankcandy

Dit bericht blijft tot zaterdagavond bovenaan staan. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden.
This message will remain until Saturday night top. For new posts scroll down.


Vandaag is het dan zover.... Na bijna 4 maanden `vast` te hebben gezeten eerst 2 maanden met het haloframe, zie de foto en daarna bijna 2 maanden met een harde kraag, mag ik vanaf vandaag weer verder met een zachte kraag. Ik heb dus weer meer bewegingsvrijheid gekregen.
En oooh wat ben ik er blij mee. Ik weet wel dat ik er nog lang niet ben, maar ben wel op de goede weg!!
 Ik ga er zo lekker van genieten, door een paar daagjes met een vriendin naar Volendam te gaan. Even lekker bijkomen!! Woensdag ben ik weer terug!

Today is the big day .... After almost four months 'fixed' having spent the first 2 months with halo frame, see the photo and then nearly two months with a hard collar, may I continue today with a soft collar. So I've got more room to move again.
And oooh I'm so happy with it. I know I'm not there yet, but I am on the right track!
I enjoy going so good, a few days with a girlfriend to go to Volendam. Just lovely drink! Wednesday I am back!


Om jullie te bedanken voor alle medeleven in de vorm, van kaartjes, mailtjes, msn, smsjes, telefoontjes en lieve berichtjes hier op mijn blog wil ik graag een bedankcandy doen.
Wat moet je ervoor doen.... Laat een berichtje achter bij dit bericht, je mag het plaatsen op de eigen blog maar het is niet verplicht. En zaterdagavond maak ik de winnaar bekend.

To thank you for all the sympathy in the form of tickets, emails, msn, text messages, phone calls and sweet messages here on my blog I would like to thank a candy do. What do you have to do .... Leave a message on this post, you may post on the blog but it is not mandatory. And Saturday night I make the winner.

Liefs Nicolet

Photobucket

53 opmerkingen:

  1. Wish you the very best Nicolet! Glad that you are on the right track:-)
    Have a nice trip with your girlfriend.

    Hugs Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolet
    Fijn dat je weer een stapje vooruit bent gekomen. Het moet soms moeilijk zijn, om zo in je bewegingsvrijheid beperkt te worden. Geukkig kun je je bewegingsruimte steeds vergroten. Heel veel succes en veel plezier in Volendam.
    Groetjes,
    Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    ooo wat fijn dat je weer meer beweging krijgt!

    heel veel succes en erg veel plezier in volendam!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet,

    Fijn dat je weer wat verder bent, en ik mzou zeggen ga heerlijk genieten in Volendam.
    het allerbeste toegewenst voor het verdere herstel,

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn zeg dat je vandaag een zachte kraag krijgt!! Heerlijk wat meer bewegingsvrijheid. Geniet van de paar dagen Volendam.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeeeee nicolet dat is goed nieuws wat een opluchting zal dat geven meid
    hoop dat je snel ook van die andere kraag af mag komen maar nu is het wat makkelijker bewegen voor je en hoop dat het eindresultaat ook goed nieuws geeft en je weer een "vrij" leven kunt lijden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet maar lekker van je bewegingsvrijheid in Volendam.
    Ik doe natuurlijk graag mee aan je candy.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. och meid
    heb met je te doen hoor
    hopen dat alles snel geneest
    ik wil ook mee doen met de candy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Nicolet, bijna bij de eindstreep. Het was een hele klus maar nu komt het einde dan toch in zicht. Geniet lekker een paar dagen dat heb je wel verdiend.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolet, Wat fijn weer een stapje vooruit. Ik kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent! Geniet lekker met je vriendin in Volendam dat heb je wel verdiend!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zal je eerlijk bekennen, ik kan er niet zo goed tegen om je op die foto te zien zitten. Wat lijkt me dat verschrikkelijk en daarom ben ik blij te horen dat je stapje voor stapje vooruit gaat. Ik wens je nog heel veel sterte toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Nicolet,ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je hier van verlost bent,ik konme er ook weinig bij voorstellen,maar van deze foto schrok ik toch wel even.
    Heel veel plezier in Volendam!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk hoor een paar daagjes er tussen uit heb je zeker verdiend ...wat een ding ook zeg om je hoofd..pfff...geluukig ben je op de goede weg..
    groetjes,Lean en heel veel plezier bij Annie of Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    jemig zeg, je had het wel gemeld en ik had er wel een voorstelling bij maar dit ziet er wel héél heftig uit zeg!! Wat goed dat je nu een soepele kraag hebt, gaat het allemaal gelukkig wat makkelijker... Héél veel plezier in Volendam, geniet er lekker van, je krijg in ieder geval goed weer volgens mij!!!! En heel veel succes met je verdere herstel hoor!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Nicolet wat zul je blij zijn om van dat vreselijke ding verlost te zijn.Je hebt groot gelijk, ga er even lekker tussenuit om je bewegingsvrijheid te vieren. Wel kalm an doen hoor!
    Veel plezier en groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Nicolet!! I must have missed what happened to you! Didn't know you had been having such a hard time, your comments are always so upbeat!! Whatever has been the problem, I wish you much better health and happiness :D XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jeetje zeg! wat ziet dit er heftig uit! blij dat je weer wat kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Nicolet
    schrikken hoor die foto, fijn dat je nu een zachte kraag krijg , zo kom beetje bij beetje steeds een stapje verder, ik wens je een voorspoedig herstel toe en geniet lekker van je uitje naar volendam.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You poor thing... I am so happy to hear you are on the mend though. I pray God sends you a speedy recovery. The fact that you keep making beautiful creations is inspiring. Hugs, Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nicolet , goed werk heeft tijd nodig ; dat zul jij maar al te goed weten....Maar het aller-belangrijkste is dat het weer helemaal goed komt ! Wat fijn voor je dat je nu een zachte kraag hebt ; weer een stapje in de goede richting. Ik wens jou heel veel plezier in Volendam dit weekend !! Ga je iets scrapperigs doen of gewoon lekker vakantie vieren ?? Geniet ervan ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn om je vrijheid weer een stukje terug te hebben.
    Geniet van alles wat je de komende dagen doet, en maak er een feestje van.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat super meid dat je nu een zachte kraag hebt

    het ziet er inderddad hefftig uit maar die tijd ligt nu achter je het kan alleen maar beter gaan
    vind het daarom erg knap van je dat je ook nog steeds kaartjes hebt gemaakt complimenten

    ga maar lekker genieten van je dagjes vollendam dat hebt je wel verdient .

    liefs roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Nicolet,

    Ik doe niet mee voor de candy hoor!

    Ik wilde gewoon maar zeggen, dat ik wel even verschoot van de foto, amai ség, dat is niet niks hé, maar gelukkig ben je nu vrij van dat spel hé, en hopelijk met kleine stapjes beter en beter nu , ik wens u veel plezier op uw vakantie hoor!! geniet ervan na al de moeilijke maanden nu!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zoals vele andere bloggers schrok ik ook even van je foto hoor. Ik ben zo blij voor je dat je hier tenminste uit bent en dat je nu weer meer bewegingsvrijheid hebt. Stap voor stap zal het beter gaan. Wel vraag ik mij af hoe je in hemelsnaam in staat was om zo'n prachtige kaartjes te maken in je haloframe. :)
    Geniet van je daagjes verlof!

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Nicolet, wat ontzettend lief dat je een candy gaat verloten...en dat omdat je zo blij bent dat je kraag eraf gaat. Nou het is je gegund hoor meid. Ik kan me, nu ik de foto heb gezien, een klein beetje je beperktheid voorstellen.
    Ga genieten in Volendam en daarna op naar de volgende stap...

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I'm very happy that your health goes better
    At soon
    xoxoxo
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat fijn voor je dat je nu een zachte kraag hebt gekregen Nicolet. Ik had me een voorstelling van het halframe gemaakt maar pfff...wat zul je blij zijn dat je daarvan verlost bent!!!
    Lief dat je nu een candy weggeeft.
    Veel plezier in Volendam!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow! via via via kwam ik hier terecht en schrok wel even van je foto. Maar ondanks dat, lijk je mij een stoere vrouw die niet bij de pakken gaat neerzitten. Geniet lekker van je herwonnen vrijheid, het zal een heerlijk, maar misschien ook wel een beetje eng gevoel zijn. Veel plezier in Volendam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat ben ik blij om dit te lezen, Nicolet!
    heel veel plezier in Volendam!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijk nieuws Nicolet, eindelijk weer kunnen bewegen, super, en geniet van Volendam!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi Nicolet o wat zal dat heerlijk zijn nu een zachte kraag want als ik het zo bekijk op de foto zal dat niet lekker gezeten hebben
    meis harstikke fijn dat het ietsie beter gaat weer een stapje vooruit en als het allemaal maar goed komt maakt het niet zo veel uit he
    geniet van je weekend Volendam
    en super van je candy meis
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  32. It is good that you are on the right track. I wish you a very nice summer and a lot of good time with things that bring you joy!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Nicolet,
    Wat fijn om te lezen dat het steeds beter met je gaat en ik kan me goed voorstellen dat het prettig is dat je nu weer wat meer kunt gaan bewegen. Wat leuk dat je een bedankcandy weg geeft, maar dat is echt niet nodig. Iemand die het even niet zo makkelijk heeft verdient altijd wel een hart onder de riem. Heel veel plezier in Volendam, geniet er even lekker van.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hello Again Nicolet, So glad you continue to get better, it's a very long process, keep strong and enjoy your trip:0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat fijn dat je weer een stapje verder bent Nicolet, wat zal dat heerlijk zijn!! Heel veel plezier in Volendam, het is je van harte gegunt!!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I'm happy to know that you're well now, hope that you'll feel better and better ! I send you hugs and kisses Nicolet !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Nicole, so happy to hear you are on the right track. Wishing you all the very best and a fun nice trip with your girlfriend in Volendam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nicolet, gefeliciteerd met weer een stukje vrijheid meer. Ik hoop dat je lekker geniet in Volendam!!!
    liefs
    Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. kan me voorstellen dat je blij bent dat je hier van verlost bent had al eens iemand gezien met zo stellage fijn dt je nu met zacht kraag af kan fijn tijd in volendam doeii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. och meid, wat heerlijk dat je bevrijdt bent van je frame! Wat zal je opgelucht zijn nu je weer meer bewegingsvrijheid hebt!
    Geniet er lekker van, maar doe nog wel voorzichtig hoor! Uitkijken met haringhappen in Volendam hihihi!
    Veel plezier daar en geniet er lekker van!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. op deze manier worden we allemaal wel eventjes met onze neus op de feiten gedrukt, dat het cliché, 'als het maar gezond is', toch wel altijd een groete waarheid en inpakt heeft !! geniet lekker van je 'vrijheid' en je zal het zeker wel weten te apprecieren denk ik. Ik kan me absoluut niet voorstellen hoe het zou zijn om zo te moeten rondlopen. chapeau dat jij de positieve moed er in houdt !
    ik wil wel een kansje maken op je candy bij deze.
    groetjes, en bedankt voor deze kans,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat mooi dat het allemaal zo goed gaat met je!
    Ik doe mee met je candy, en je verdient er dan zelf ook wel 1 of niet ;)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  43. super dat je weer een stapje verder bent, het is toch een lange weg geweest voor je, heel knap van je

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Nicolet,

    wat fijn dat het steeds beter gaat met je! Zo'n haloframe lijkt me niet niets, dus ik kan me voorstellen dat je erg blij bent dat hij eraf is!
    Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt in volendam!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  45. oh wat goed nieuws Nicolet!! Dat is zeker meer vrijheid voor je!! Weer een stapje verder!!!
    En wat lief dat je een candy weg geeft!!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wish you the very very best Nicolet....i am thinking of you......

    Hugs and Kisses
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Allermensen Nicolet,wat heb je een lijdensweg gehad,nu ik die foto ziet.
    Heel veel sterkte verder meis.
    Fijn dat je nu een zachte kraag heb,maar toch neem ik me petje voor je af.
    Want dit is niet mis.

    Liefs knuf Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat fijn dat je nu met een zachte kraag verder mag! Dat is zeker een felicitatie waard hoor! Heel veel sterkte en geniet van je daagjes bijkomen!
    Lieve groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat fijn dat je hiervan verlost bent Nicolet.
    Ik hoop dat je van je weekend hebt genoten.
    Ik doe natuurlijk graag mee met je candy.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Goh, ik ben eigenlijk toch wel wat geschrokken toen ik je foto zag. Ik volg je blog nu al een tijdje en ik had in het begin helemaal geen idee ... Want je kaartjes zijn altijd even prachtig gebleven! Ook echt knap dat je die bent blijven maken, een ander zou voor minder gestopt zijn ;-)

    Geniet de volgende dagen van je "vrijheid"! Stap voor stap zal alles weer terug als het oude zijn.
    Net als iedereen hier zou ik natuurlijk ook een kansje willen wagen voor je blogcandy.

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Nicolet,

    Wat super voor je dat het zo goed gaat. Hopen dat de rest van het herstel snel verloopt voor je.
    Succes en een snel herstel.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet