zaterdag 30 april 2011

Tilda with many hearts

Dit is ook weer een kaarje gemaakt met stempels van Magnolia´s
Ook heb ik een van de leuke dies gebruikt van MFT
De kaartjes komen weer wat sneller van mijn hand.
Het kost me wel energie om het zo te krijgen als ik het zou willen.
Krijg geregeld vragen hoe het nu gaat met mij. Het halofram is eraf, dat is nu 4 weken geleden.. 8 gaten rondom in mijn hoofd die weer moesten gaan dichtgroeien, Ik merk dat de plekken waar de gaten zitten behoorljk trekken,. Ik kan ook vawege de spierpijn bijna mijn hoofd, schouders en spieren niet stil houden. Dat kost me veel energie en ik hoop dat dat snel zal veranderen, De kraag drukt op vele plekken op mijn schouders en nek en op wond, Dit moet ik nog zien uit te zingen tot 30 mei, Dan hoor ik meer van de chirurg en moet ik foto's maken voor om te kijken of ik osteoperose heb.

This is also a kaarje with stamps from Magnolia's , I also used the fun dies MFT.
The cards are a bit faster in my hand. It takes energy to do so if I wanted to.
Get regularly ask how things are going with me. The halofram is gone, that's 4 weeks ago .. 8 holes around in my head that had to heal up again, I find the spots where the holes behoorljk draw. I can also vawege the pain almost my head, shoulders and muscles still. That costs me a lot energy and I hope that will change soon, the collar down at many places on my shoulders and neck and wound, This I still look forward to May 30 to sing, I can hear more of the surgeon and should I take pictures for to see if I have osteoporosis.


Papier: Bo Bunny,  Stempel: Magnolia,  Tekststempel: Stamp it out,  Bloemen: MFT dienamics,
Randpons: Whiff of joy, kleurmedium: Prismacolours
Photobucket

31 opmerkingen:

  1. Ondanks de vele pijn dat je hebt en het waarschijnlijk veel moeite kost zien je kaartjes er steeds super mooi uit!!!!!
    Veel beterschap, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty Nicolet, beautiful pink and gorgeous layout, love it xxx PS did you ever think about changing the format of your comment form.. if you change it to pop-up we can get to see the card while still commenting : ) Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zuchtttt ik vind het heel knap van je dat je toch weer zo'n mooi kaartje af hebt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat balen dat het allemaal zo'n pijn doet zeg. Ik hoop dat dat snel over gaat.
    En je kaartje is erg mooi geworden.

    Liefs mariska
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card!! Love this Image and colors!!
    Hugs Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous Nicolet,I am so glad you are making progress.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje van een kaart, die dienamics staan ook nog op ons verlanglijstje ze zijn zoo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simply lovely Nicolet, I hope you're having a lovey weekend and are recovering well:0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Nicolet, ondanks het feit dat het freubelen je nog veel pijn geeft heb je toch weer 'n prachtig kaartje gemaakt!!
    Petje af hoor!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een doorzetter ben je Nicolet veel pijn en dan toch zo`n mooie kaart tevoorschijn toveren Top !!
    maar rustig aan hoor is allemaal niet niks meis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is wel een lange weg die je moet gaan. Maar........ je kaartje is en een plaatje. Wat een leuke border bij dit lieve magnoliaatje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoezig kaartje Nicolet!!
    Knap dat je ondanks de pijn toch telkens weer een kaartje af krijgt.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi sweetie, this is stunning, your colours are gorgeous, fantastic work, big hugs love Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Nicolet ;o)
    ik hoop dat de pijn snel weg gaat .. Sterkte

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nicolet ik hoop van harte dat het snel beter met je zal gaan en dat je minder pijn zult hebben.
    Je kaartje vind ik fantastisch, echt heel erg mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Nicolet,

    Oh Nicolet, als je zo verteld, voel ik precies je ongemak en spierpijn, ik hoop dat je toch niet al teveel pijn hebt en het nog rekt tot eind mei, maar als je ergens op wacht, kan het soms net vreselijk lang duren hé :-(

    Je hebt wel een pracht van een kaart neer gezet hier!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi

    ik hoop dat het erg snel beter met je gaat!

    je hebt toch een schitterend kaartje gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje Nicolet! Tilda is heel mooi ingekleurd.

    Erg vervelend voor je dat je nog veel pijn en ongemak hebt!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is weer Super leuk Nicolet!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi en vrolijk kaartje Nicolet!! :D Wat fijn, dat je weer kaartjes kunt maken.
    Hopelijk wordt de pijn snel minder.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superssss Nicolet ondanks dat het je zoveel moeite kost om een kaartje te maken.
    Petje af hoor.... hoop zo voor je dat je snel van de pijn af bent.
    Denk goed aan je zelf meis!

    Veel Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kwam via via op je blog. Wow, wat een pracht maak je. Ik ben weer enorm geinspireerd. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou meis ik heb heel veel respect voor je. Met veel pijn toch hele leuke kaartjes te kunnen maken. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat kaartjes maken ook wel een heerlijke ontspanning kan zijn.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nicolet,wat een mooi kaartje,ik vindt het heel knap van je dat je ondanks de pijn toch weet door te gaan!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. a very pretty card....i love the image......great....

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje Nicolet, mooie kleuren !
    Heel veel sterkte nog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou meid nog even volhouden dus. Maar ondanks alles heb je weer een super mooie kaart gemaakt. Het rode randje vind ik echt super. Waar heb je die vandaan.
    Heel veel sterkte nog tot 30 mei.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi,

    zo zeg, wat een prachtig kaartje!! En dat ondanks al je ellende, want zo kan ik het toch wel omschrijven denk ik.... sterkte met alles hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhhhh wat een snoepie Nicolet
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet