woensdag 9 maart 2011

Update

Het is al weer een poosje gelden dat ik wat van me heb laten horen.
Ik ben nog steeds bij mijn vriendin en haar gezin in huis.
Ik merk dat steeds meer kleine dingetjes ik zelf kan doen, dus ik ga met kleine stapjes vooruit.
Veel puf heb ik nog niet en ben snel moe. Ik lees soms een tijdschrift, nu ik een tafeltje op mijn bed heb, kijk soms op internet en doe spelletjes met de kinderen.
Vorige week zijn de hechtingen uit mijn nek en heup gehaald.
Zometeen ga ik voor het eerst weer proberen een afdrukje te kleuren. Ben benieuwd hoe dat gaat, het moet op grote afstand want ik kan niet naar beneden kijken met het frame.

Hierbij wil ik jullie ook bedanken voor de lieve berichtjes en kaarten, dat doet me heel goed!!

It's been a while that I apply what I've heard.
I'm still with my girlfriend and her family at home.
I notice that more and more little things I can do for himself, so I go with small steps.
I have not much energy left and got tired. Sometimes I read a magazine, now I have a table on my bed, look on the Internet and do some games with them.
Last week the stitches removed from my neck and hip.
Coming up for the first time I'm trying to color a afdrukje. I'm curious how it is, it must distance because I can not look down to the frame.
I would like to thank you for the lovely messages and cards, that makes me very well!

Photobucket

30 opmerkingen:

  1. Hi Nicolet, I hope you continue your recovery and hope that it's quick, missing your wonderful creations:0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Nicolet,I am so glad you are slowly recovering.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Nicolet,
    Blij dat je terug een berichtje kan plaatsen. Ik krijg juist een inval voor een tekstje dat ik zal maken, speciaal voor jou.
    Hou er de moed in en alles komt weer 100% in orde.
    Ik zie er al naar uit om je weer regelmatig in Blogland te zien.
    Groetjes uit Oostende,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Nicolet.

    I wish you all the Best!

    Greets from germany
    Melli

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je heel veel sterkte toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het langzaam aan iets beter met je gaat.
    Niks forceren hoor,je kan nog lang genoeg aan de freubel.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om weer wat van je te horen en dat het langzaam maar zeker toch vooruit gaat!
    Beterschap toegewenst.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou meid je hebt wel een lange weg te gaan fijn dat je zo lief opgevangen wordt en dat je gelukkig weer kleine stapjes vooruit doet. Stuur via de mail je adres op dan sturen we je een kaartje vinden we leuk om te doen. het allerbeste ermee en doe rustig aan.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat je stapjes vooruit maakt en ben benieuwd of dat kleuren je gaat lukken.En je bent over de helft met je frame dus nog effe doorbijten meis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wens je heel veel sterkte
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn om weer van je te horen, en dat je met kleine stapjes weer voorruit gaat, heel veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat fijn dat het al een beetje vooruit gaat. Ik hoop voor je dat het gaat lukken met het inkleuren.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicolet, wat fijn wat van je te horen. Heel mooi dat je steeds een heel klein beetje vooruit gaat.
    Al gaat het vast niet snel genoeg.
    Je hebt wel geduld nodig he?
    WEns je steeds een goed stapje vooruit erbij.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    goed te lezen dat het steeds een klein beetje beter met je gaat, heel veel sterkte met je verdere herstel!!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dear Kristel, I am glad you are on the way to recovery. Take it easy and don't overdo it. Can't wait until you are well and able to show us your beautiful cards again.
    Many hugs...Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beetje bij beetje en stapje voor stapje... je komt er wel, wij wachten je geduldig op !
    spoedig beterschap !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I'm happy to see you Nicolet.
    Hugs and kisses !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nicolet, wat goed om even wat van je te horen! Heel fijn dat het al wat beter met je gaat, al is het nog stapje voor stapje.
    Heerlijk dat je bij je vriendin kun verblijven. doe heel rustig aan en neem er de tijd voor.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel veel sterkte en beterschap!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat het met kleine beetjes vooruit gaat. Hoop dat het kleuren ook wat lukt, heb je weer iets anders om te doen.
    Beterschap hoor!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nicolet, wat fijn dat de hechtingen eruit zijn en dat het wat beter met je gaat, ook al is het dan in kleine stapjes.
    Ik ben benieuwd hoe het ging met het afdrukje inkleuren, ik hoop goed, want dan kun je weer lekker aan de knutsel.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat fijn om weer wat van je te horen Nicolet.
    Fijn dat je bij je vriendin en haar gezin op krachten kunt komen.
    Hopelijk zien je we snel weer regelmatig terug in bloggersland.
    Veel sterkte met het verdere herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi Nicolet fijn dat het weer ietsie beter gaat met je elke keer een klein stapje vooruit he
    rustig aan hoor meis !!
    wens je een spoedig herstel !! sterkte

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wish you the very best Nicolet!
    Hugs Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Nicolet,

    Fijn dat het, al is het met kleine stapjes, weer een beetje beter met je gaat!!
    Heel veel beterschap voor de komende tijd en hou de moed erin!!

    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Nicolet,

    Elke stap, hoe groot of klein ook, is er ééntje vooruit en dat is super hé !

    Hopelijk lukt het zo om in te kleuren.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeetje meid, ik kan wel zien dat ik een tijd niet geweest ben, heb weer eens het e.e.a. gemist. Dat is nogal een operatie geweest zo te zien zeg. Fijn dat je in ieder geval weer wat verbetering ziet, dan komt de rest vanzelf weer.
    Heel veel beterschap in ieder geval en hou vol he!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn dat het een klein beetje beter met je gaat Nicolette.
    Houd de moed er in.
    Ik heb een Award voor je op mijn blog staan, ik hoop dat je het leuk vindt.
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi lees dat je al ietsie pietsie meer kan fijn is dat he maar ik weet het als je dat verworven heb wil je weer meer kunnen hihi .....maar je gaat vooruit en dat is al heel wat he meid is majo der kaart aan gekomen ze had er eentje gestuurd en vroeg dit aan mij nu veel toi toi en sterkte ee doeiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Nicolet
    Fijn om te horen dat je vooruit gaat. Rustig aan met kleine beetjes komt het vast weer goed. Ik heb zelf lang geleden in 1986 een nekwervelgebroken en heb 3 maanden in een haloframe rondgelopen en geslapen. Daarna fysio en veel oefenen om sterker te worden. Ik zie zelf nog altijd de littekens waar het frame vast heeft gezeten, maar een ander valt het niet op. Nu doe ik allang alles weer ook sporten.
    Ik wens jou ook een voorspoedig hertstel.Fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt. Groetjes en veel liefs MarjaSch

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet