maandag 21 maart 2011

Even een berichtje

Hier weer even een berichtje van mij.
Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest om de schroeven te laten aandraaien. Was wel weer pijnlijk, maar ben er weer voor eventjes vanaf.
Morgen ga ik weer naar mijn eigen huis. Ben bij mijn vriendin nu zover zelfstandig geworden dat ik het thuis weer zelf red.
Hopelijk ga ik dan ook weer meer aan de kaart, want dat valt nog wel vies tegen, vind ik...

Here again a message from me.
Today I went to the hospital in order to tighten the screws. Was quite painful, but am starting again for a while.
Tomorrow I go to my own house. Am with my girlfriend so far that I become independent self-ed back home.
Hopefully I go again more to the card, because that is still dirty from, I think ...

Photobucket

38 opmerkingen:

  1. Klinkt erg pijnlijk die schroeven aandraaien. EN veel succes in je eigen huis.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Nicolet,
    Ik wens je het beste voor de toekomst. Fijn dat je al zo veel beter bent dat je naar je eigen huisje verlangt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo jakkes, dat klinkt niet echt fijn, schroeven aan laten draaien..... moet er eerlijk gezegd niet aan denken....... ik hoop dat het goed gaat met je in je eigen huissie, dat is toch wel het lekkerst denk ik, weer een beetje je eigen ding doen.. Wel ontzettend lief van je vriendin dat je daar zo lang hebt kunnen blijven zeg!!!
    Succes en sterkte met alles!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is such good news Nicolet.You take great care.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Nicolet, wat fijn dat je in ieder geval weer naar je eigen huisje kunt! Toch wel heel fijn dat je zo'n geweldige vriendin hebt!
    Wens je alle sterkte ook weer thuis en hoop dat je snel helemaal weer de oude gaat worden.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, dat zal flink tegenvallen Nicolet! Heel veel sterkte verder en heerlijk dat je naar je eigen huis kunt.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte Nicolet!!! Ik hoop voor jou dat we snel een kaartje van je tegen mogen komen!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes met het voor jezelf zorgen, en die kaartjes komen dan nog wel.
    Groetjes jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het klinkt allemaal niet lekker maar wat fijn dat je je weer zelfstandig kunt redden en weer lekker naar je eigen huis gaat. Het kaarten maken komt vanzelf weer.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello again, glad you are making progress. I hope it doesn't hurt too much:0) Good to be back at your own house. Get well soon:0) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicolet. Fijn dat je naar huis mag, veel sterkte en doe voorzichtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, lekker in je eigen omgeving. En het is mooi weer dus lekker in de tuin in het zonnetje dan maar he.
    Hopelijk gaat het verder alemaal voorspoedig. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lieverd, oeeeee klinkt pijnlijk hoor, gelukkig ben je er weer eventjes vanaf.
    Maar fijn dat je weer probeerd zonder je vriendin, alleen, zou wel weer eventjes wennen zijn denk ik. En knutselen zou wel wat lastig blijven, ik hoop dat je snel wat meer kunt doen en minder pijn hebt.

    Big hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaai aaaai dat klint niet lekker, maar gelukkig ben je er weer voor een tijdje vanaf Nicolet!
    Fijn voor je dat je al zover hersteld ben dat je naar je eigen stekkie terug keert.
    Heel veel sterkte en doe voorzichtig, denk goed aan je zelf.

    Lieve groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Nicolet. I wish you a much better week and not som much pain. I have read about your operation. Wish you all the best and hop you get more energi soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die vriendin is wel een schat zeg dat je bij haar mag opknappen Top ! maar toch verlang je wel weer naar je eigen plekkie denk ik zo
    schroeven aandraaien brr klinkt eng
    rustig aan he !! beterschap !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wish you all the best Nicolet!!

    Hugs Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oeps dat klinkt niet leuk, maar gelukkig ga je al zover voorruit dat je naar je eigen stekkie kunt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Poeh das geen pretje Nicolet,hoop dat het thuis lekker gaat,er gaat toch niets boven je eigen huisje.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. brrr klink nie lekker en lekker in je eigen kotje hihi.....is fijn bij je vriendin maar je kan thuis je eigen gangetje gaan ee ........doeiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Nicolet, so glad to hear you are making big progress and that you are back at your own house. Have read about your operation, hope you will get better soon. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Klinkt allemaal heel eng, maar wat fijn dat je weer zelfstandig alles kunt heerlijk je eigen huisje. Succes meid.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn om weer even wat te horen van je. Het klinkt allemaal best heftig. Ik hoop dat het herstel goed zal verlopen en dat je straks lekker kan doen waar je nu zo naar uitkijkt.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. fijn dat je jezelf weer kunt redden!

    rustig aan en pas goed op jezelf!

    Liefs

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel sterkte Nicolet.
    Ohhh meis toch wat moet je lijden zeg.
    Hoop dat de pijn draaglijk is.
    Fijn dat je weer in je eigen huis bent.
    Heel veel sterkte meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Nicolet,

    Ai het eerste klinkt ook pijnlijk, maar gelukkig kan je naar je eigen stekje terug, dat is al positief hé!
    Nog goed rusten en even moed houden als het kaarten maken nog niet lukt. Sterkte !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Nicolet,

    Wat goed dat je je alweer een klein beetje beter voelt en dat je weer naar je eigen huis verlangt. Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent en weer lekker aan de knutsel kunt!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. That is such good news Nicolet.You take great care.I dont know what happened...but i am thinking of you.......

    Hugs and kisses
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I am hoping that you are feeling better sweetie and not in to much pain, ill keep you in my thoughts, biggest of {HUGS} love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Nicolet wat fijn om je weer op mijn blog te zien! Ik hoop dat alles goed gaat met je! Het aandraaien van de schroeven klinkt niet fijn, hopelijk heb je er niet lang last van.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Nicolet, ik hoop dat het goed gaat nu je weer in je eigen huis bent. Sterkte en beterschap en ik hoop voor je, dat je gauw weer aan de knutsel kunt.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn dat je weer naar je eigen huis kunt!!! Bah die schroeven aandraaien is maar niets he. Hopelijk gaat het nu weer beter.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Nicolet.
    fijn dat je weer naar je eigen huis kan, wens jou veel succes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So sorry for you, hope all the best and
    speed recovery;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Nicolet,

    Fijn dat je al zo ver bent, dat je weer naar je eigen huis mag.
    Een super vriendin dat je daar mocht blijven.
    Misschien dat we spoedig alweer een kaart van je mogen bewonderen.

    groetjes,
    margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. fijn dat je weer thuis bent Nicolet!! Dat aandraaien lijkt me ook erg pijnlijk! Moet het binnenkort weer?? Nou rustig aan...

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor je berichtje op mijn blogje!! Ik hoop dat je snel weer volledig hersteld bent hoor! Nog veel goede moed!!!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Klinkt niet prettig allemaal, meid.
    Wel fijn dat je weer naar je eigen huis gaat.
    Ik wens je heel veel sterkte en beterschap !
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet