donderdag 24 maart 2011

Een award gekregen

Ik zag dat ik van Jitske een award heb gekregen. Dank je wel Jitske, lief dat je aan mij gedacht hebt!
Bij dit award zat de vraag noem acht dingen van jezelf...

  • Ik hou van kaarten maken
  • Papier is voor mij een verslaving´
  • Clubs en Bloggen zijn bij mij favoriet
  • Ben geregeld te vinden in scrapwinkels en bij internetwinkels
  • Ik ben leerkracht bij de kleuters
  • Doe helaas nu niet veel, want ben pas geleden geopereerd
  • Hoop snel weer te kunnen beginnen!
Dit award geef ik door aan iedereen die hier langskomt!
Photobucket

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je Award! Je hebt hem zeker verdiend!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nicolet,

    Proficiat met de award!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award en beterscap ook nog ..thuis is toch wel het lekkerst.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met de award, Nicolet!
    en nog heel veel beterschap en sterkte met alles, ik denk heel vaak aan je! en fijn dat je nu thuis bent, ik hoop echt dat je gauw een kaartje kan maken!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations on your award, it is well deserved:0) I hope you continue to make a good recovery, hugs :0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat ! je hebt het verdient ! ik wens je spoedig herstel !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolet,

    Pfff, wat maak jij een moeilijk tijd door! Veel sterkte gewenst voor jou en gefeliciteerd met je award. Ik hoop dat je snel weer meer dingen kunt doen en weer aan leuke dingen kunt gaan denken!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Proficiat met je gewonnen award.

    Ik volg je blog ;)

    mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je award

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolet,
    Wat fijn dat je weer wat vaker terug bent in blogland. Om je een hart onder de riem te steken heb ik een verrassing voor je kijk maar even op mijn blog. Hij is je gegund.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer een pracht van een kaartje nicolet ene je doe er lang over maar dat kom wel goed ee ...............had ik jou nou al bloemetjes gestuurd van de gehaakte erg he weet nie meer doeiiiiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet