woensdag 2 maart 2011

Ee Award

In de tijd dat ik in het ziekenhuis lag heb ik een Award gekregen van een trouwe volger, namelijk Saskia!
Dank je wel Saskia en lief dat je aan mij hebt gedacht.

Bij dit blog horen een paar regels...

1.Je maakt een verwijzing naar de blog de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).
2.Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).
3.Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Vind het wel heel moeilijk om een paar blogs uit te kiezen, want er zijn zoveel prachtige blogs waar ik graag een kijkje kom nemen, dus deze keer mag iedereen 'm meenemen die 'm nog niet heeft.
Gefeliciteerd!!

Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Hallo Nicolet,

    proficiat met de award.

    Hoe gaat het verder met je, stillekes aan de goede richting uit hoop ik ?! Sterkte hoor meid !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met de award, Nicolet!
    leuk om je te ''zien'', ik hoop dat het al beter met je gaat!
    doe maar rustig aan!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je verdiende award, hopelijk ben je al aan het opknappen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations! You blog is so great!
    Lovely hugs
    Vroni

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet