woensdag 9 februari 2011

Laatste kaartje

Dit kaartje had ik ook al gemaakt vorige week, maar ook nog niet gekleurd.
Dat heb ik gisteren gedaan toen mijn zusje er was.
Dit is voorlopig mijn laatste kaartje!!
Ik weet ook niet of ik op blogs zal reageren de komende weken.
Vrijdag wordt ik opgenomen en krijg ik het Haloframe en dan volgt woensdag de operatie.
Ik heb een computer bij mijn bed met internet, maar ik weet niet of het me lukt ed...

This card already had made last week, but not colored.
I did yesterday when my sister was there.
This was my last ticket!
I do not know whether I will respond to blogs in the coming weeks.
Friday is included and I get the Halo frame and then follow the surgery Wednesday.
I have a computer with internet in my bed, but I do not know if I manage etc. ..


Photobucket

62 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Nicolet, en ik wens je heel veel succes en sterkte met de operatie!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart en ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd, ik denk aan je
    knuff Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is weer heel mooi je kaartje en sterkte hoor!!
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card Nicolet,I love your Tilda.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is heel mooi nicolet.
    en ik wens je heel veel sterte de komende tijd en we zullen je op blogger missen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit schattige kaartje, heel veel succes en beterschap voor de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicolet.
    Heel mooie kaartjes staan er op je blog.
    Nu pas heb ik je blog gevonden, eerst kwam er geen link tevoorschijn.
    Dus ik heb lang gedacht datje geen blog had.
    Nu heb ik je op mijn blog toegevoegd dus kanik je heel makkelijk vinden,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een super leuk kaartje geworden Nicolet en ik wens je voor de opname heel veel sterkte toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje weer Nicolet. Heel veel succes vrijdag en een hopelijk goede operatie woensdag. We zien je wel weer verschijnen in blogland, meis!

    Lieve groetjes vanuit Noorwegen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Another beautiful card with lovely colours. Wish you all the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Nicolet je laatste kaartje voorlopig is prachtig meis !
    heel veel succes en sterkte met de operatie en het herstel en ik hoop je gauw weer terug te zien in blogland Sterkte meis !!!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart hoor!
    Veel succes en sterkte met je operatie!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Nicolet en ik wens je onwijs veel succes vrijdag en uiteraard ook daarna in het ziekenhuis
    Dikke knuff lil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schattige kaart hoor
    sterkte met je operatie
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is ook weer helemaal super Nicolet!! Prachtig die kleuren!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje weer zeg!!!
    Heel veel succes en sterkte met je operatie en het herstel daarna!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Nicolet!!
    En ik wens je heel veel sterkte met de operatie.
    Dikke knuffel Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schat van een kaartje, heel leuk vrolijk papier ook.

    Het allerbeste en heel veel sterkte toegewenst.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schattig is je kaartje Nicolet. En ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd!!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart, ik heb het papier ook en vind het een superlijn.
    Ik wens je heel veel sterkte toe, en hopenlijk horen we weer snel wat van je!

    groeten, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel succes en sterkte. Ik hoop voor je, dat je een heel goed resultaat gaat krijgen.
    En je kaartje is helemaal leuk.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel erg mooi geworden, Nicolet, de andere hier onder ook!
    heel veel sterkte de komende tijd, ik zal aan je denken!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hele leuke kaart , supermooi papier !! veel sterkte verder en we zien wel wanneer je terug bent !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi

    een toppertje weer!
    ik wens jou heel veel sterkte met de operatie en dat je maar weer snel herstelt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtig kaartje! Ik wens je ontzettend veel beterschap!

    Tot binnenkort!
    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. That card is very beautiful! I love the stamp and the color of the paper and also the nice flowers!
    xoxoxox
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A lovely card!! Good luck with your surgery...get well soon! See forward to your comments and cards when your back in business:-)

    Hugs Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Get well soon my friend.
    Your card is just adorable, so pretty !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kaartje Nicolet!
    Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Weer een toppertje!!
    Sterkte deze week en daarna!!

    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hello Nicolet

    Another beautiful card with lovely colours. Wish you all the best!

    Hugs Melli

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooo ik vind deze creatie wel heeeeeeeeeeeeel mooi.

    Ook ik wil je de komende tijd heel veel sterkte towensen.

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. schattig kaartje!

    ik wens je veel sterkte voor je operatie en de tijd erna!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi sweetie, stunning creation fab colours and papers just gorgeous biggest of hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is weer een schatje! Heel veel sterkte de komende tijd
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Schitterend kaartje Nicolet. Heel veel sterkte en daarna gaan we vast je mooie kaartjes weer zien.
    Zal ze missen en aan je denken.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig kaartje Nic!Ik wens je heel veel sterkte voor de komende periode!!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Nicolet,

    Knap kaartje en héél véél sterkte voor de komende tijd !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nou, heel veel sterkte hoor! Deze kaart is weer een plaatje, en ik hoop voor je dat er snel weer nieuwe mogen volgen. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Nicolet , ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. En een voorspoedig herstel. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wonderful card, Nicolet. I love the beautiful papers and your coloration is fantastic.
    Hugs
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Nicolet.....heel veel sterkte de komende tijd!!

    Ik vind het echt een onwijs gaaf kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gewelde kaart Nicolet. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop voor je dat je toch wat afleiding kunt vinden en dat je een beetje uit de voeten kunt

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Geweldig kaartje Nicolet !

    Het gaat voor jou nu toch wel heel erg dicht bij komen allemaal...in gedachten ben ik bij je en zal aan je denken ! Sterkte Xx

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Och wat een mooie kaart zeg! Prachtig Nicolet. Doe het rustig aan en ik hoop dat het je lukt om met ons te kletsen via internet strakjes.

    Big huggies
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Nicolet, heel veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Beautiful card Nicolet, hope all goes well!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. prachtige kaart Nicolet!!
    Heeel errug veel sterkte met alles en hopelijk ben je snel weer in de gelegenheid om kaartjes te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ohhh, ik ben te laat om je heel veel sterkte toe te wensen, ik hoop dat je dit nog meekrijgt Nicolet !!!
    Ik hoop dat de operatie voorspoedig verloopt, alvast heel veel beterschap toegewenst !!!

    liefs Astrid

    p.s. Je kaartje is om te zoenen zo mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een lieffie Nicolet!
    Ik wens je heel veel sterkte toe voor de operatie en wens je een spoedig herstel toe.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een prachtig en zo'n lief kaartje!

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hi Nicolet, this is beautiful, love the papers and the gorgeous layout. Thinking of you for operation. Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. WOW - your card is wonderful!
    An adorable image and beautiful colors.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een geweldig mooie kaart en heel veel sterkte gewenst.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Beautiful card Nicolet, good luck with your surgery I hope everything goes well and you recover quickly, best wishes:0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Schitterend mooi kaartje Nicolet, en heel veel sterkte de komende tijd!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Nicolet,

    Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt! Ik geef je dan ook een award. Kijk maar op mijn blog dan zie je het vanzelf.
    Heel veel sterkte met de operatie!

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Beautiful card. Good luck with your surgery and I hope you get to feeling better real soon!!

    Hugs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Nicolet

    Je kaart is super.
    Heel veel sterkte en doe maar rustig aan de kaarten komen vanzelf wel weer.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh wow!
    Nicolet your card is so sweet and beautiful!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet