vrijdag 25 februari 2011

Even een update

Hallo allemaal, het is al weer even geleden dat ik wat geplaatst heb. In de tussentijd heb ik in het ziekenhuis gelegen en een zware oparatie van 6 uur ondergaan. Ze hebben mijn schedel aan de bovenste nekwervels vastgezet. Ook zit ik nog vast in het haloframe en deze moet nog  weken blijven zitten.
Ben erg ziek geweest in het ziekenhuis, maar daar wil ik maar niet meer aan denken. We gaan nu alleen maar weer vooruit kijken.
Ik kan en mag nog niets, dus kaartjes zullen nog wel op zich laten wachten. Ook het bloggen heb ik nog niet de puf voor. Ik moet dan steeds kaarsrecht zitten en draag dan 2,2 kilo mee boven mijn hoofd. Dat is wel lastig.
Ik ben erg snel uit het ziekenhuis ontslagen, omdat ik me al weer aardig goed zelf kon redden. Nu ben ik thuis bij een vriendin.Alleen thuis red ik nog niet, daar ben ik nu wel achter.
Zal zo af en toe wat van me laten horen.


Hello everybody, it's been a while since I've posted some. In the meantime, I've been in hospital and undergoing six hours of heavy oparatie. They took my skull to put down the upper cervical spine. Also I'm still stuck in the frame and halo still weeks.
've Been very sick in hospital, but I no longer think about it. We'll just look forward again.
I can not and should never, so tickets will still have to wait. The blogging I did not have the energy. I must always sit upright and wear them 2.2 pounds above my head. That's tricky.
I am very quickly discharged from the hospital, because I already could save themselves quite well. Now I'm home by a friend.

I can not live alone at home because I still need lots of help



Will occasionally heard from me
Photobucket

42 opmerkingen:

  1. Nicolet. Heel veel sterkte met je herstel. Lieve groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pff dat is nogal wat meis ,rustig aan hoor en heeeeel veeeel beterschap !!!!!!!!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeelveeeel sterkte en doe rustig aan hoor....
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap...geniet van effe niets doen en laat je maar verwennen! Sterkte!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nicolet, Ik wens je een zeer spoedig herstel!!!!!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi nicolet
    fijn dat we wat van je horen, ik hoop dat je weer krachten mag krijgen om aan te sterken
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is fijn om wat van je te horen.
    Ik wens je een heel goed herstel toe. En laat je maar lekker in de watten leggen.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh jee Nicolet dat is niet zomaar niks wat je hebt ondergaan, wens je heel veel sterkte en beterschap hiermee,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou meid sterkte hoor.
    Ik zou niet graag met je ruilen hoor ik wel,met zo een stellage aan mijn hoofd.
    Maar je moet maar zo denken het is voor een goed doel,toch?
    Rustig aan en we horen graag weer van je.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om wat van je te lezen!
    Goed om te horen dat je even bij een vriendin kan zijn. Ik wens je heel erg veel sterkte en een spoedig verder herstel gewenst

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel sterkte met je herstel!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Nicolet you have been through so much.Please do get well soon.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicolet,heel veel sterkte met je herstel.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Nicolet,
    Fijn dat je terug op bezoek komt. Maar doe het toch maar rustig aan. Na zo'n operatie is dat wel nodig. Ik wens je een heel goed herstel en hoop vlug weer iets van je te kunnen zien op je blog. Dat zou een teken zijn dat het goed gaat met je.
    Groetjes en het beste hoor!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicolet,

    Wat fijn om wat van je te vernemen, maare doe je wel rustig aan, we begrijpen het allemaal el als we niets van je horen!
    Beterschap en laat je maar lekker verwennen.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je al zo snel ontslagen werd al heb je nog een lange weg te gaan.
    Heel veel sterkte en beterschap verder Nicolet!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dag nicolet,
    wat is dat wel even schrikken ! wow, een mens moet nog wat kunnen (ver)dragen ! ik wens je alle rust toe en hopelijk herstel je stilletjesaan, zodat je lekker kan beginnen knutselen. Maar tijd zal wel uitwijzen wanneer het zo ver is, niks overhaasten !
    beterschap!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel beterschap!
    En sterkte met je herstel!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het allerbeste toegewenst en hopelijk op een spoedig herstel..

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nicolet,
    Wat fijn om weer wat van je te horen. Doe het vooral rustig aan de komende periode heel veel sterkte nog met je verdere herstel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nicolet ik wens je heel veel sterkte toe en hoop op een spoedig herstel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi

    heel veel sterkte met je herstel!

    en doe maar rustig aan!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Nicolet
    wat fijn om even een berichtje van je te lezen, ik wens je een heel goed en voorspoedig herstel toe.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Nicolet, i think of you, i hope you get well soon my friend !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, dat is heftig zeg !
    Veel beterschap en doe maar rustig aan,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OOh meid,
    Wat moet je wat beleven ja.Wens je heel veel beterschap en je kaart is onderweg;o)
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Nicolet,
    Wat fijn om weer wat van je te horen en heel fijn dat je alweer uit het ziekenhuis bent. Heel veel beterschap en laat je maar een beetje vertroetelen.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Nicolet,

    Wat eng allemaal ség, oh en nog ziek geweest ook, bah dat dat er nog bij moest komen dan hé, maar zoals je zegt, beter vooruit kijken en hopen op een snel herstel en goed dat je bij je vriendin bent daarvoor, lief van haar, zij mag zich een echte vriendin noemen hé!

    Nicolet, nog héél véél sterkte en een spoedige beterschap toegewenst !!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn om wat van je te horen Nicolet.
    Heel veel sterkte met het herstel, doe rustig aan!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. fijn om weer iets van je te lezen. Jeetje 2,2 kilo :O

    hoop dat je snel weer van het frame verlost bent en weer een beetje je eigen gang kunt gaan

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een pittig verhaal. Fijn dat je bij een vriendin bent. Pas goed op jezelf en een goed herstel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Nicolet,

    Wens jou sterkte en heel veel beterschap.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel veel sterkte en beterschap!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Nicolet,
    Het zal zeker niet meevallen, het is niet niks wat je hebt moeten ondergaan!
    Heel veel beterschap en hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!!
    Lieve groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat is nogal wat, meid.
    Heel veel sterkte met je herstel.
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel veel sterkte en succes met je revalidatie Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nicolet,
    heel veel sterkte toegewenst de komende tijd!

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk wat van je te horen. Veel beterschap!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. heel veel sterkte meidje en als je nie meer zie zitten je weet me mail adres dan klach em scheld je me maar oren ven me hoofd hoor ik ben goed in op krikken hihidoeiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hello there Nicolet, that sounds a very serious operation! I hope you're able to move around a bit better now that you're out of hospital. I wish you a very speedy recovery, Hugs:0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Awww, bless your heart Nicolet. Thinking of you and praying for a speedy recovery!!

    Hugs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet