dinsdag 25 januari 2011

Weer even een update

Het is ondertussen al weer bijna anderhalve week geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst.
Ik ben nog steeds thuis. Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat ik wel hoog op de lijst stond, maar nog niet voor deze week. Moet dus nog weer even wachten. Moet wel zeggen dat het wachten me veel te lang duurt. Ik kom ook totaal niet aan kaarten maken toe. Ik heb ondertussen wel wat gekleurd, maar daar houd het dan ook mee op eerlijk gezegd.
Ik hou jullie op de hoogte.

It has now been back almost a week since I've posted a message here.
I'm still at home. Yesterday I called the hospital and they said that I was high on the list was, but not this week. Must wait yet again. Must say that waiting much too long. I am also totally in cards making. Meanwhile I have some color, but keep it as it goes honestly.
I'll keep you posted.
Photobucket

22 opmerkingen:

  1. Wat lijkt me dat vervelend Nicolet, dat wachten, je bent toch ook zenuwachtig, ik wens je heel veel sterkte!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk erg vervelend al dat wachten.
    Sterkte hoor
    Groetjes
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte meis hopenlijk hoor je snel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vervelend dat je zolang moet wachten Nicolet. Hopelijk ga je toch snel wat horen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat wachten. Hopelijk gaat het toch snel voor je gebeuren. heel veel sterkte!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bah ik kan me voorstellen dat hdat wachten slopend is :( Ik duim voor je dat je gauw het 'verlossende' telefoontje krijgt en niet te lang meer in spanning hoeft te zijn. Tis toch al niet leuk om tegenaan te hikken.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend zeg,al dat wachten,heel veel sterkte
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicolet,

    Ik ben even een tijdje niet in blogland geweest en had je berichtjs over je operatie gemist. Jeetje meis wat vervelend allemaal. Tuurlijk je moet er doorheen en het moet gebeuren maar dat wil niet zeggen dat dat altijd maar makkelijk is. Ik hoop dat het allemaal snel voor je achter de rug is. Ik zal je blog nu wat beter in de gaten houden ;-). Ik ga voor je duimen.

    Sterkte de komende tijd.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Nicolet,
    Ik zat afgelopen week aan je te denken.Gatver dat je het nu nog niet achter de rug heb. Ik kan me voorstellen dat ook dat je niet in de koude kleren gaat zitten. Weet dat we aan je denken....
    XXX Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vervelend dat wachten! Veel sterkte
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend is dat wachten Nicolet. Hoop dat je toch snel aan de beurt bent...je kunt het maar gehad hebben.
    Heel veel sterkte hoor!!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi

    erg verveld dat je zo moet wachten!
    ik hoop dat je snel wat hoort sterkte!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, wat beroerd dat je zo lang moet wachten....
    Hopelijk hoor je snel wat!

    Heel veel sterkte !!
    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vervelend dat je zo lang moet wachten, dat is niet zo goed voor je zenuwen. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent. Sterkte.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. och wat vervelend toch voor je al die tijd zit je in spanning en wachten duurt dan zo lang he
    ik ga je heel veel sterkte toewensen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh thinking of you Nicolet hope you get your appointment soon, in the meantime take care.
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja vervelend he dat wachten.....sterkte en we horen het.....

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wachten is altijd een ellende hé, het is toch allemaal al zo spannend.
    Hoop dat je snel een berichtje krijg en ik wens je heel veel sterkte.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat naar voor je, dat wachten vreet toch aan je, heel veel sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nicolet, i wish you much of luck for your operation and think of you. Take care and i send you lovely hugs
    Vroni

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel vervelend voor je Nicolet.
    Wachten is niet prettig. Ik zal voor je duimen, veel sterkte!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hope you all the best,
    get well soon;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet