zondag 16 januari 2011

Even een kleine update

Een aantal weken geleden schreef ik al in een blogbericht dat ik geopereerd moest gaan worden aan mijn halswervels. Afgelopen maandag ben iknaar het ziekenhuis geweest om nogmaals een gesprek te hebben en toen is de weg naar de operatie in gang gezet. Tussen nu en drie weken wordt ik geopereerd. Het is nu wachten op de brief die me zal laten weten wanneer ik geholpen ga worden.
Het valt me allemaal wel tegen.  Heb van de week gehoord dat een aantal dingen waarvan ik dacht dat het onder narcose zou gebeuren, onder plaatselijke verdoving gaat. Zoals het aanbrengen van het Haloframe.
Maar ja...het is niet anders en het moet gebeuren, dus we wachten af...

A few weeks ago I wrote in a blog post that I had to be operated on my cervical vertebrae. Last Monday I iknaar the hospital again to have a conversation and then the road to put the operation in motion. Between now and three weeks will I have surgery. It is now waiting for the letter that will let me know when I'm going to be helped. I notice it at all. Last week I heard a few things that I thought it would be done under general anesthesia, local anesthetic is. As the application of the Halo Frame. But ... it is no different and it must happen, so we wait ...


Photobucket

46 opmerkingen:

  1. Goh Nicolet, het zit inderdaad niet mee. Vroeg me inderdaad al af wanneer het zou gaan gebeuren. Ik wens je alle sterkte en hoop dat je daarna weer snel helemaal terug bent.
    groetjes en liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi dear, sorry to hear all this. Really hope everything will be ok. Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, dat kan je zeker gebruiken.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    heel veel sterkte!
    en ik hoop dat je snel weer op knapt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte gewenst Nicolet.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Nicolet, I am so sorry you have to go through this,but whatever the reason lets hope you recover and get back to us as soon as possible.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolet. Een haloframe....dat is niet niks. Kan het op verzoek ook niet onder narcose ? Lijkt me heel akelig als ze zo bij je hoofd bezig zijn. Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen. SUCCES !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor, hééél veel sterkte!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, nou heel veel sterkte. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte met je operatie.
    Groetjes brenda en astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Nicolet, I wishes you all the best for the operation. Good improvement

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje dat is niet niks, wens je alvast heel veel sterkte toe.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. poeh,meid.ga er maar aan staan,
    maar kop op hé,je weet waarvoor het is.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjeetje meid wat heftig...
    Ik wens je heel veel sterkte toe.

    (misschien ter bemoediging dat ik ook een aantal hele nare ingrepen heb laten doen bij kennis (zoals een metalen lead in mijn rug laten plaatsen) - en hoewel ik daar het meeste tegenop zag die juist mee zijn gevallen)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zit zeker niet mee Nicolet. Ik wens je heel veel sterkte toe met alles en hoop dat je na de operatie weer snel opknapt en weer mooie kaarten kan laten zien.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhhhhhhhh nu besef ik pas dat jij de nicolet bent uit onze freubelen club, en heb er nu een gezicht bij, stond jij laatst ook niet in de kraam bij crazy meiden? sterkte hoor snap best dat je het spannend vind nu ja zeg maar doodeng

    BeantwoordenVerwijderen
  17. o dat is niet fijn sterkte meis !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh wat naar! Dat klinkt allemaal heel erg vervelend! Het enige dat ik voor je kan doen is je sterkte wensen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. sterkte!! ik hoop dat alles snel en voorspoedig verloopt

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens je heel veel sterke!!!

    DIKKE knuffel,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel sterkte gewenst!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Nicolet,

    Héél véél sterkte toegewenst, dit is niet niks om te horen hé!
    Ook daarna wens ik u sterkte (en geduld), want je zal wel even niet kunnen/mogen knutselen (en al de rest) zeker?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat vervelend allemaal voor je, heel veel sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kan me voorstellen dat het je allemaal behoorlijk tegenvalt Nicolet. Ik wens je veel sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat klinkt allemaal niet leuk! Sterkte en hopelijk tot gauw! Ik hoop dat de operatie en revalidatie mee zullen vallen voor je!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goh, dat valt zeker allemaal niet mee!!
    Heel veel sterkte en voor daarna heel veel beterschap.
    Dat je maar snel weer een beetje op de been bent!
    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel sterkte Nicolet.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wens je heel veel sterkte Nicolet!!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel veel sterkte, Nicolet, ik hoop toch dat alles mee zal vallen!
    dikke knuffel,
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Nicolet, ik kan me goed voorstellen dat het wachten en de plaatselijke verdoving niet bepaald in je koude kleren gaan zitten.
    Hopelijk duurt het allemaal niet te lang en valt het met de ingreep mee.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

    Liefs,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel veel sterkte Nicolet en dat je maar snel weer mag opknappen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel veel sterkte Nicolet, jeetje dat is niet niks allemaal.
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zet hem op meid, het komt vast allemaal weer goed. Ik snap dat je er tegenop ziet maar blijf positief dat helpt altijd!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wens je alvast heel veel sterkte toe Nicolet, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt, neem de tijd om te herstellen en te revalideren, je gaat een moeilijke tijd tegemoet :( maar ik hoop je snel weer terug te zien hoor :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel heel veel sterkte.....

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. heey meis heel veel sterkte!

    Groetjes,

    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe Nicolet.
    Zal zwaar wezen voor je,als alles maar goed komt.

    Liefs knuf Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. nicolet

    ook van mij alle sterkte meid

    de komende tijd

    en een voorspoedig herstel

    dikke knuffel

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nicolet, I hope you feel better soon! I wish you all best,
    Hugs, alma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Nicolet,

    Ja ik weet dat je de gedachten alleen al heel vervelend vind. Maar wil toch zeggen dat ik het knap vind hoe je erover schrijft. Probeer nog eventjes allemaal leuke dingen te doen ;), misschein verzet je dan je gedachten naar iets anders. Ga nog iets leuks voor je in elkaar freubelen, helaas was ik ziek :( bjeggie, wou het al wat eerder doen namelijk. Weet nog niet wat ;) maar wordt vast wel leuk. Ffkes neuzen en wat blogjes afstruinen voor ideeetjes.

    Hugs
    syl

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een pittig verhaal zeg! Heel veel sterkte met dit alles.

    Via via via kwam ik op je blog terecht. Ik las net dat je leekracht groep 3 bent; dat ben ik ook!

    Verder heb ik natuurlijk even verder gesnuffeld op je blog; je maakt erg mooie dingen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Bah wat akelig Nicolet, ik hoop voor je dat het mee vaat vallen hoor! Sterkte!!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hai Nicolet, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je snel geholpen kan worden en dat alles een beetje mee mag vallen, heel veel sterkte gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet