woensdag 26 januari 2011

Eindelijk

Eindelijk heb ik weer eens een kaartje af. Door omstandigheden lukt het me gewoon niet meer om wat te maken. Over dit kaartje heb ik bijna twee weken gedaan   eheum....
Het is ook op de een of andere manier niet helemaal geworden wat ik wilde....

Finally I took a card off. Due to circumstances I manage not just to say something.
On this card I made almost two weeks .... eheum
It is also to somehow become not quite what I wanted ....


Dessinpapier: Nitwit Collections
Stempel: Mo Manning
Bloemen: Diversen
Vlinder: Martha Stewardpons
Kleurmedium: Prismapotloden
Photobucket

32 opmerkingen:

  1. ohhh wat een lieverd, en vind je kaartje prachtig gelukt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kun je soms zelf hebben, dat je niet helemaal tevreden bent, maar ik vind het een super lief kaartje geworden!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel je er zelf misschien dan niet 100% tevreden mee ben, vind ik het juist een prachtig kaartje geworden hoor!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    ik vind het een super mooi kaartje hoor!!

    leuk afdrukje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolet,

    Ik vind het een erg mooi kaartje geworden! Ook ik ben niet altijd tevreden over een kaartje wat ik heb gemaakt terwijl andere mensen hem juist heel mooi vinden. Dat heb je soms.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend allemaal,dat het dan net effe niet wil lukken,maar je hebt ook zoveel aan je hoofd,toch is het een ontzettend lief kaartje geworden!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem wel heel mooi ! Prachtige kleuren. Vervelend zeg , dat wachten op een oproep. Ik hoop dat je gauw bericht hebt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch vind ik je kaartje wel superleuk hoor Nicolet!
    Je kunt je nu minder concentreren omdat je in je hoofd al verder bent dan in werkelijkheid. En gedachten kun je gewoonweg niet wegstoppen hoe graag je het zou willen...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind het een superleuk kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtig kaartje geworden hoor!!! Knap van je dat je, ondanks dat je veel aan je hoofd (rug) hebt, dit toch kan doen.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. a very cutie card...nice image and papers.....

    Hugs
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Ik vind dat je super tevreden kunt zijn over je kaartje. Hij is prachtig.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is toch echt een heel lief kaartje geworden hoor!

    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is wel heel erg leuk hoor ook al is ie niet wat je van plan was

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje! Mooi ingekleurd en de lay out is ook super x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nicolet, het is echt weer een schatje hoor! Volgens mij kun je hier dik tevreden mee zijn!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooooh, deze is lief !! mooi gemaakt, zeker geslaagd !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook al ben je zelf niet helemaal tevreden ik vind het een hele mooie kaart!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohwwww Nicolet wat een schatje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Nicolet,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ! love your card, and this stamp is sweet !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super kaart Nicolet! Hoop dat je snel geholpen wordt zodat je weer snel kaartjes kan gaan maken!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem prachtig geworden!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou, ik vind hem echt heel erg leuk geworden! Leuk papier en een schatje van een afdrukje! Ik wens jou heel veel sterkte met alles!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een super mooie kaart, Nicolet, prachtig ingekleurd!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind je kaartje prachtig Nicolet, erg lief en heel mooi!
    Fijn dat je inmiddels weet wanneer je wordt geholpen, sterkte!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kaartje nicolet ,en sterkte met je operatie!

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het een schatje, Nicolet. Heel leuk papier en een poepie van een stempeltje!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O o o o this is soooo cute, love that stamp :) so so pretty :)) Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet