maandag 13 december 2010

Even vertellen...

Binnenkort zal ik poos geen kaartjes plaatsen....
Afgelopen vrijdag heb ik te horen gekregen dat ik een operatie moet ondergaan om mijn nekwervels te laten vastzetten. De bovenste staat niet goed en heeft het ruggemerg al in die mate aangetast dat het gevaarlijk is.
Dus binnen 4 tot 6 weken zal ik geopereerd moeten worden, de verwachting is 2 weken ziekenhuis en daarna minstens een half jaar revalideren.

Soon I will post some time no tickets ....
Last Friday I've been told that I have surgery for my neck to tighten. The top is not good and the spinal cord has been damaged to the extent that it is dangerous.
So within 4 to 6 weeks I will need surgery, the hospital is expected two weeks and at least half year rehabilitation.

Liefs Nicolet

Photobucket

47 opmerkingen:

  1. had het al op clubs gelezen, jammer dat we elkaar niet hebben gesproken bij CM ik had je niet herkent meid hihi je stond bij marga hoorde ik later

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi nicolet,

    oohh wat erg ik hoop dat de operatie mee mag vallen, en dat je daarna veel baat zal hebben met het revalideren heel veel sterkte met alles
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOoohhhh jakkes...... wat vervelend... ik hoop dat alles goed gaat lukkken en dat je goed zal herstellen, heel veel succes en sterkte hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vervelend allemaal zeg,hopelijk mag de operatie meevallen en herstel, daarna ook we wensen je het aller beste toe Sterkte met alles.

    groetjes annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I wish you every success with your operation and a very speedy recovery.
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een naar bericht Nicolet, ga je heel veel moed en sterkte wensen en heel hard duimen voor je!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jee, wat vervelend zeg...
    Hopelijk mag alles voorspoedig gaan, ik denk aan je !
    Ik had je nog een mailtje gestuurd afgelopen week , hoop dat je die gelezen hebt...
    Heel veel sterkte!

    Liefss
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat vervelend voor je, heel veel succes en sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel sterkte meis en hoop dat alles meeval grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb het net op de club gelezen.
    Wens jou een fijne vakantie en heel succes en veel sterkte.
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend Nicolet, hoop dat de operatie meevalt en dat je herstel voorspoedig verloopt. Heel veel sterkte met alles.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Nicolet,

    Wat een ingreep, ik wens je veel sterkte en een spoedig herstel toe.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Getver, wat vervelend zeg.
    Ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen en dat je revalidatie spoedig verloopt!!

    Heel veel sterkte!!

    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooh dat is erg vervelend!

    ik hoop dat de operatie mee valt en dat je daarna snel weer opknapt!!

    heel veel sterkte met alles!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Good luck with your operation, and I hope you'll have a fast recovery.
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey van harte beterschap en een spoedig herstel.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wishing you all the best, and the operation is a big success. Hope your recovery is very fast.
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pfff ik krijg kippenvel van je verhaal. ik wens je heel veel sterkte toe en ook met een voorspoedig herstel.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh Nicolet nu gaat dus toch gebeuren waar je al bang voor was. Ik wens je heel veel sterkte toe ook met het revalideren. Uiteraard gaan we ervan uit dat het daarna helemaal goed gaat komen met je!
    Hou je taai!
    groetjes en liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jee dat zit dus niet mee ik hoop dat alles goed gaat en wens je heel veel sterkte.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nicolet, I wish you all the best and great success with the surgery. Hope your recovery will be a quick one.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och wat naar voor je Nicolet. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat de operatie en revalidatie voor je mee mag vallen.

    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh gosh Nicolet I am so sorry to hear this devastating news.I do wish you a speedy recovery.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nicolet dat is niet mis zeg. Ik wens je heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje wat vervelend. Hopelijk valt de operatie mee en hopen dat je herstel voorspoedig gaat. We wensen je heel veel sterkte toe.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dat is niet zo'n goed nieuws. ik wens je veel beterschap en veeeeeeeel geduld ! want dat zal niet zo op 1 2 3 geklaard zijn....
    Hopelijk heb je tijdens je revalidatie toch nog wat tijd en zin om wat te knutselen. Veel moed !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. pffffffff Nicolet dat is heel wat!
    wens je heel veel sterkte!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat vervelend, Nicolet, ik zal aan je denken, heel veel sterkte met alles!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Nicolet, wat een vervelend bericht zeg. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het wat meevalt. Ik wens je een voorspoedig herstel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Nicolet,
    Wat lees ik nu? Ik wens je veel sterkte bij de operatie en duim dat je revalidatie vlot verloopt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oww wat erg nicolet, ik wens je heeeel veel suc6 met de operatie en hoop op een snelle genezing ,xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is niet zo bestt Nicolet.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heeeeel veeeeel sterkte , en houd ons op de hoogte :)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O wat sneu Nicolet voor je. Ik wens je heel veel sterkte!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Nicolet,

    Ik wens je onwijs veel sterkte. Tjonge wat een ontzetten K. nieuws toen ik het van je hoorde. En je weet het nog niet zo lang.
    Als er iets is je mag mij altijd mailen ;)he, hoef je niet bezwaard te voelen. Wanneer ik wat voor je kan doen, trek en die bel. Probeer toch ook van je vakantie te genieten die eraan komt. :)

    Big Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik las het vandaag bij Freubelen. Wat erg voor je Nicolet!!! Ik hoop dat het mee mag vallen en het het gewenste resultaat zal geven.
    Heel veel sterkte alvast voor de operatie en met revalideren.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou sterkte er maar mee dan.
    Hopen dat het erna een stuk beter gaat en een voorspoedig herstel.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoop dat de operatie meevalt en dat je revalidatie voorspoedig gaat. Veel sterkte de komende weken meid.
    Zal je kaartjes missen.
    Dikke kus
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een vervelend bericht. Maar misschien valt de operatie net zo mee, als bij mij. Ik duim voor je. Heel veel sterkte.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Nicolet,

    Wat een ingreep das niet mis, ik wens je veel sterkte en dat maar vlug goeie kant op mag gaan , mail je me adres even voor kaartje doeiiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. jeetje, dat klinkt zwaar! Sterkte ermee!

    Ik heb wat voor je op mijn blog staan!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hey Nicolet,
    Dat is heel wat zeg.. pfff vervelend.. Wens je heel veel sterkte toe en dat je goed mag herstellen!!
    Groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Nicolet. Ik schrik van dit berichtje....wat akelig voor je. Ik wens je heel veel succes en geluk toe voor de operatie. En een heel voorspoedig herstel ; neem de tijd ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zo! dat is nogal wat.
    Sterkte meid!

    Groetjes,
    nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  45. pfff da's wel heftig Nicolet
    veel sterkte hoor en hopelijk helpt het

    BeantwoordenVerwijderen
  46. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you must watch this video
    right away...

    (VIDEO) Want your ex CRAWLING back to you...?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet