zaterdag 18 december 2010

Een weekje weg

Als het weer morgen een beetje meezit vlieg ik morgen naar St Eustatius.
Lekker even een weekje weg en even nergens aan denken, alleen ontspannen en uitrusten.
Het is er heerlijk weer, rond de 27 graden...
Bij deze alvast voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen en geniet ervan!

If the weather is a bit of luck tomorrow morning I fly to St. Eustatius.
We enjoyed a week away and just think about nothing, just relax and rest.
It's lovely weather, around 27 degrees ...
This advance for all of you a merry Christmas and enjoy!


Photobucket

24 opmerkingen:

  1. oh ik hoop zo dat er geen vluchten geannuleerd gaan worden er komt fiks sneeuw aan weer
    ga jij maar lekker genieten het ziet er heel mooi uit daar en heerlijk die temperaturen zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier! Hoop dat het lukt met het vliegen! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop voor je dat de vlucht door gaat,geniet ervan.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er heel vervelend uit zeg, hihihi.
    Heel veel plezier, geniet er van!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wens jou een fijne vakantie

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Nicolet om van het mooie weer te genieten!!! Lekker ff ontspannen en nergens aan denken...
    Hoop dat je vlucht doorgaat en een fijne vakantie.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne vakantie emn ik hoop dat er niks wordt geannuleerd.
    anders kun je alsnog de kalkoen in de oven doen..maar zal wel meevallen
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga er lekker van genieten. Dat heb je wel verdiend na dat slechte nieuws.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele fijne vakantie. Geniet ze, Het ziet er prachtig uit!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O Heerlijk meis geniet er lekker van in die heerlijke warmte veel plezier !!!
    en fijne feestdagen !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi

    ik hoop dat je vlucht door gaat!!

    geniet er lekker van een hele fijne vakantie!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HOi Nicolet,

    Lekker genieten van je vakantie en maak een paar mooie kiekjes van die geweldige zee en omgeving. Ben erg benieuwd. En 27 graadjes o daar red je je prima mee denk ik! Lekker zwemmen en misschien nog wat snorkelen :), alleen maar lekkere dingen eten :D en op zijn tijd een lekker cocktailje.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele fijne vakantie. Ik wens je een zonnige kerst toe.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk werkt het weer een beetje mee Nicolet, ik wens je een hele fijne vakantie toe, geniet er lekker van.
    Groejtes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk voor je er even tussen uit! Geniet er maar lekker van.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Nicolet,

    Ik hoop dat uw reis door gaat gaan, want op de radio hoor ik dat er vele vluchten niet door gaan, hopelijk zit jij nu lekker warm ergens te genieten hoor!

    Fijne reis!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow dat ziet er niet verkeerd uit! Hopelijk kan je gewoon vertrekken vandaag! Geniet er maar van. :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O ik gun het je zo, maar als ik de berichten lees....hopelijk gaat het snel door.

    Veel plezier en genietse,

    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een fijne vakantie, Nicolet, ook hele fijne feestdagen!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hoop dat je weinig vertraging hebt gehad en geniet lekker van deze welverdiende vakantie!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooow, jaloersssss!! Lekker hoor! Geniet er maar even flink van voor je straks je operatie moet ondergaan! Veel sterkte en vast beterschap gewenst!

    Fijne feestdagen!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hopenlijk hebben jullie genoten!!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet