zaterdag 4 december 2010

Een blogaward uit Finland

Wat superleuk....vanuit Finland heb ik dit blogaward gekregen van Mervi!
Dankjewel Mervi, dat je dit award aan mij geeft!

What great fun from Finland .... I have this blog award from Mervi!
Mervi Thank you, that you give me this award!


Voor dit award moet je 3 dingen doen....
1. De gever bedanken.
2. 8 dingen over jezelf vertellen.
3. Dit award aan 8 personen doorgeven.

For this award you need 3 things ....
1. Thank the giver.
2. 8 things about yourself.
3. This award to eight people pass.


8 dingen over mijzelf vertellen...
Ik werk op een basisschool in het midden van het land.
Ik scrap nu 9 jaar waarvan 3 jaar kaarten maken
Ben verslaafd aan bloggen
Maak graag kaartjes en ben er wel elke dag mee bezig
Lezen is ook een favoriete bezigheid
Ik ben erg precies
Ik vind dessinpapiertjes geweldig om te kopen
Ik ga geregeld naar een scrapbookwinkel
8 things about me tell ...


I work at a primary school in the middle of the country.
I scrap now 9 years with 3 years cards
'm Addicted to blogging
Love making cards and am doing it every day
Reading is also a favorite pastime
I am very precise
I think great design papers to buy
I go regularly to a scrapbook store




Dit award mag ik doorgeven, maar vind het zo moeilijk om te kiezen,
dat ik het jullie allemaal gun...dus bij deze!!

This award allowed me to pass, but find it so hard to choose,
me to you all ... so with this gun!

 
Liefs Nicolet

Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Hallo Nicolet,

    Proficiat met de award en wauw ség vanuit Finland dan nog wel hé , super!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat !!! het is je gegund !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte hoor het is je gegund.
    Ik vind dat je altijd erg leuke kaartjes maakt.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Nicolet, thanks for posting this,
    it was great to know a little bit more about yourself,
    snowy hugs;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet