donderdag 25 november 2010

Kerstlantaarn.

Van de week kwam ik op het forum van Magnolialovers dit lantaarntje tegen.
Ik had ´m al eerder gezien maar zonder de beschrijving.
Hier heeft degene die ´m gemaakt heeft ook de link naar de beschrijving erbij gezet.
Kijk maar eens hier.

This week I came to the forum of this lantern magnolia lovers against.
I had him seen it before but without the description.
Here is the one who made it to the link to the description put there.
Look here.

Het is ontzettend leuk om te maken!!
De deksel kan eraf en dan kun je er iets in doen om weg te geven.

It's fun to make!
The lid is off and then you can do something to give away.




Groetjes Nicolet
Photobucket

34 opmerkingen:

  1. hij is leuk geworden. en die zijn echt leuk om te maken.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwwwww hij is GAAAAAAAAAAFFFFF
    Helemaal toppie!!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een supermooie lantaarn Nicolet!!! Ik wilde em deze week ook maken.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nicolet,

    Wat een leuke lantaarn, mooi afgewerkt!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja deze is zeker leuk.
    Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje om te maken.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO Die is erg leuk ! Weer iets voor op mijn to-do-list........er zijn teveel leuke dingen om te maken !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauuuuu die is mooi hij staat ook nog op mijn velanglijsje om te maken grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zo'n kerstlantaarn!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is superrrrrrr Nicolet

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Nicolet, WOW this is gorgeous, doesn't look easy to make but it is so beautiful:0) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ontzettend mooi. moet ik zeker eens proberen
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt helemaal geweldig !!!
    Super mooi gemaakt Nicolet !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een Super mooi lantaarntje Nicolet.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is echt super!!!!!!!!
    Ik ben gek op lantaarntjes, ik vind het een toppertje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Nicolet fantastisch mooi!!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HIJ IS SUPER!!!!! Ga het ook eens proberen.
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nicolet,
    Wat een super mooi Lantaarntje..
    Mooie kleuren, lieve stempeltjes gebruikt. helemaal toppie!
    (Om bij weg te kwijlen..)
    Groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wwwaauuuww wat is die onwijs leuk zeg!!!!! Ga gauw eens kijken hoe je dat gemaakt hebt, is écht leuk!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ziet het er prachtig mooi uit. heel erg mooi gemaakt.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous project Nicolet!! Thanks for the link, must give this a go, take careX:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow....a really wonderful creation.....when i have time this week i want also to try it......

    great....

    Hugs
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nicolet, wat een mooie lantaarn heb je gemaakt zeg, echt een beauty, dat zal wel even een klusje zijn geweest, maar wel de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O Schitterend Nicolet wat een super gave lantaarn !!

    bedankt voor de site ga heb denk ik ook maken vind hem zooo mooi !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ohhh wat gaaf, vind hem helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello Nicolet,
    Dank dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik heb je ook opgenomen in mijn bloglijst zodat ik je telkens kan volgen als je een nieuwe creatie hebt geplaatst.
    Ik heb nu eens wandeling gedaan door jouw blog. Fantastisch!.. en wat een prachtig lantaarntje is dat geworden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhhh Nicolet,Wat schitterend gemaakt,super stempels,zo mooi ingekleurd.
    Je papier is ook heel mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Nicolet die is gaaf. Enne zonde om weg te geven ;)
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dag Nicolet,
    bedankt voor je bezoekje op mijn blog en volger te worden ! leuk, ben ook ineens bij jou binnengewipt. Leuke dingen die je maakt, ik blijf een tijdje plakken !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, you did a terrific job with this lantern. It looks absolutely wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet