woensdag 10 november 2010

Een award gekregen

Ik zag gisteravond op mijn blog dat ik wederom een award heb gekregen.
Deze keer van de stempelfreaks, Astrid en Larissa!
Dank jullie wel hiervoor!

I saw last night on my blog that I once got an award.This time stamp of the stempelfreaks, Astrid and Larissa!
Thank you for this!




Ik mag dit award doorgeven, maar deze keer geef ik het al  de volgers van mij, omdat ik het steeds zo geweldig leuk vind dat jullie hier steeds weer komen en vaak een berichtje achterlaten! Weet dat het ontzettend gewaardeerd word door mij!

I may pass this award, but this time I give it all the followers of me, because I always find so much fun that you always come here often and leave a message! Know that it is extremely appreciated by me!



Liefs Nicolet

Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Hi Nicolet
    congrats for the award... you really deserve it: your blog is so much full of inspiration!!!
    Hugs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nicolet,

    Proficiat met de award!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Nicolet!

    Gefeliciteerd met je award! Je hebt hem verdiend!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte hoor met je award.
    Hij is op zijn plaats bij je.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats on the award!! I always love coming to see your beautiful Magnolia projects!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet