vrijdag 1 oktober 2010

Kaartje gemaakt.

Woensdag ben ik bij mijn vriendin Andjelka geweest om een ochtendje te scrappen. Ik heb toen dit kaartje afgemaakt. mijn zusje had dit papier en ik vond het zulk mooi papier dat ik het ook moest hebben...haha...

Wednesday I went to my friend Andjelka been to a morning to scrap. Then I finished this card. My sister had this paper and I thought it was so beautiful paper I had to have it ... haha ...


  • Dessinpapier: DCWV, CafĂ© Mediterranean
  • Stempel: Greetingfarm
  • Tekststempel: CC Designs
  • Kleurmedium: Distressinkt

Liefs Nicolet

Photobucket

22 opmerkingen:

  1. prachtig is dit schattig kaartje, en dat papier is ook supers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje nicolet, ook ik heb dit papier al veel gebruikt, zo ook mijn laatst geplaatste kaartje tis geweldig mooi he
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf weer en mooie kleurtjes ik snap dat je de papiertjes moest hebben...hiiihhihi.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje Nicolet!! En het papier? Zou ik ook wel willen hebben...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a beautiful card Nicolet!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje en het papier...... super.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Nicolet!! :-)
    Kan me voorstellen, dat je het papier ook "moest" hebben ;-) het is inderdaad erg mooi en lekker frisse kleurtjes.

    Een heel fijn weekend!!
    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HI
    Such a sweet lovely card, i love this stamp it's one of my favourie!! :)) and your colouring is perfect...
    hugs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. idd heel mooi papier, prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het woord HEBBEN staat als eerste in mijn vocabulaire!! haha
    Maar je kaart is 'n plaatje en idd erg mooi papier!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een poepie en dat papier is idd heb heb hihi
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi

    wat een schitterend kaartje!!

    wat een gaaf papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad prachtig papier je hebt er weer een heel mooi kaartje mee gemaakt, super!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh what a beautiful card Nicolet....

    Hugs
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Kaartje Nicolet
    en idd schitterend papier.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart hoor Nicolette, en prachtig papier heb je gebruikt, groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Nicolet,zo lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Nicolet,zo lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You are right the designer paper is gorgeous and it works perfect with the colors you chose for your princess. Lovely card Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer helemaal top Nicolet!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabolous card. I love the wonderful papers and the cute image very much.
    Hugs
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet