woensdag 20 oktober 2010

Jaja, het lukt nog steeds om iedere dag wat te plaatsen! Haha.... Deze keer weer een kerstkaart met het prachtig papier van Bo Bunny. Deze keer heb ik een Magnolia Edwin gebruikt uit de nieuwe collectie.

This time a Christmascard with the beautiful papers from Bo Bunny. This time I used a Magnolia Edwin from the new collection.

Dessinpapier: Bo Bunny, Winter Jol
Stempel: Magnolia
Tekststempel: ?
Randpons: Martha Steward
Sterren: Quickutz
Kleurmedium: Distressinkt

Liefs Nicolet


 
Photobucket

42 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolet,

    Ik vind Edwin super leuk geworden.
    Mooie stempel, leuk papier. Kortom prachtige kaart.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gaaf kaartje met Edwin heb je gemaakt Nicolet! Super joh dat het je lukt elke dag een kaartje. Lang leve de vakantie..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolet,
    Alweer zo'n prachtige kaart! Leuke stempel van Edwin, en tja dat papier blijft mooi he! Elke dat een kaart vind ik heel knap hoor, dat krijg ik echt niet voor elkaar!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute card, Nicolet. I love the star border and your star banner. Looks absolutely lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Nicolet,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    super mooi kaartje!!!

    ik vind dat papier geweldig!

    en hele leuke stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf weer heel mooi ingekleurd gaaf papier ook.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Leuk gedaan met die sterren en dat touwtje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk Nicolet! Ik vind het knap hoor elke dag een kaartje!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke!!! Hele mooie kleuren.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaartjes allemaal weer Nicolet! Dit papier van BoBunny is echt super.

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje is dit weer geworden.
    heel mooi afdrukje
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Nicolet!! :-) Mooie kleuren, heel lief stempeltje en leuk gedaan zo met die sterretjes.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje Nicolet
    leuk gedaan die sterretjes.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje!! Lieve stempel en schitterend papier!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk he zo'n weekje vakantie! Je kaart is weer prachtig.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OMG, this is really fantastic with this great colours.
    Hugs
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is prachtig geworden Nicolet en in het echt is ie nog mooier!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Nicolet! I just love love love your card and the way you colored Edwin! He is soooooo cute! I just got my set also and now after seeing you card, I must ink him up and hurry and make some Christmas cards! You are such an inspiration! You always do beautiful work! Hugs, Cami

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi kaartje! Erg leuke slinger en de kleuren zijn super!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Adorable card, I love what you did with the stars, so cute!!
    Hugs,
    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Knap hoor dat je iedere dag iets weet te plaatsen.
    Erg mooi kaartje .
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi nicolet

    ziet er weer schitterend uit ! Prachtig hoor!
    doeiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nicolet,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Wauw. Ik ben ook erg gek op het papier van Bo Bunny. Ik vind de pons die je gebruikt heb ook zo ontzettend gaaf. En dan die sterretjes. Wat een leuke ideetjes. Ik heb weer even genoeg inspiratie. Bedankt, ik ga snel aan de slag.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Héél lief kaartje Nicolet.
    Deze Edwin is ook echt 'n schatje.

    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HOi Nicolet,

    ooooooooo mag ik mijn lijstje ook nog doorgeven ;) whahaha geintje. Wat een prachtige kaart en leuk zeg met die sterren en het touwtje! Weer heerlijke kleurtjes heb je gebruikt en mooi gekleurd. Nou ik heb gisteren geprobeerd om met distress te kleuren, maar whahaah niets voor mij hoor. Heb bewondering voor mensen die het kunnen!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Nicolet,

    Ik zie dat jij ook de nieuwe stempels van Magnolia binnen hebt... Wat een leuk kaartje heb je ermee gemaakt!

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. how beautiful! I like the stars with holes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk kaartje heel gaaf papier ook je hebt weer heel wat leuke kaartjes gemaakt in de tussentijd dat wij op vakantie waren.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart !
    Leuke stempel en prachtige kleuren.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super kaarten heb je gemaakt Nicolet ben te lui om bij alle nieuw geplaatste te reageren hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een geweldig mooie kaart hoor, ik blijf dat papier ook erg mooi vinden !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo,
    i like this card and the colours are wonderful......

    Hugs
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful card! Luv the string of stars. Fab colour and colour scheme.

    xoxo,
    Lori

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart! Ik vind het leuk hoe je de sterretjes hebt opgeplakt met dat touwtje erdoor.
    Ik ben al blij als ik tijd vind om elke week een kaartje kan maken. Hihi.. :)

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet