dinsdag 5 oktober 2010

De langlopende wedstrijd

Op onze club, Scrap en Stempel zijn we vandaag gestart met de langlopende wedstrijd. Acht weken lang zijn er steeds 2 opdrachten die je mag maken. daar krijg je punten voor. Aan het eind van die acht weken heeft diegene met de meeste punten gewonnen.
De eerste opdracht vandaag luidt, maak een (herfst)kaart nav deze schets.

At our club, Scrap and Stempel today we started the long-term game. Eight weeks are always two commands you can use. You get points for it. At the end of that eight weeks is the player with the most points won.The first challenge today is, make a (autumn)card with this sketch.

Dit kaartje heb ik gemaakt.

I made this card.


Liefs Nicolet

Photobucket

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Nic! Ik kom helaas niet zo veel aan cluppen toe, en de clubzin ontbreekt ook een beetje, anders had ik wel een poging willen wagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Nicolet!! Helemaal top!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaartje weer Nicolet, Tegelijkertijd schaam ik me diep omdat ik bijna nooit meer aanwezig ben op clubs!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje weer Nicolet gave sketch ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje!!! Ik heb het gezien op de club, ga morgen een poging wagen, vind het wel een hele leuke wedstrijd!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje weer!
    En het cluppen staat bij mij ook op 'n laag pitje, best wel jammer maar de tijd ontbreekt ook nog al eens.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous Fall card, Nicolet. You colored the image beautifully. I really love this card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! hele leuke stempel.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig is dit kaartje in die warme kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nicolet,

    wat een leuke wedstrijd ség en weer een schitterende kaart van u!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, Nicolet, your card is again so beautiful with this warm colours.
    Your coloring ist really fantastic.
    Hugs
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi herfstkaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje! Erg mooi ingekleurd.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een supermooi kaartje Nicolet. Schitterend papier.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So pretty. I love the paper you used and the flowers!!

    Hugs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje Nicolet. Mooe kleuren en een leuke sketch.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so so pretty! I love your colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zo'n wedstrijd!
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje ook weer!
    Succes met de wedstrijd

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet