dinsdag 14 september 2010

Uitdaging 28 - Karen's Doodles

Het is weer dinsdag, dus tijd voor de nieuwe uitdaging van Karen's Doodles Nederland! Deze keer is het heel makkelijk..... want... ALLES MAG...
Ik heb gekozen voor een kaartje met een van de nieuwe stempels die Karen heeft ontworpen.
Kijk hier maar eens... ik heb de stempel Scarecrow Girl gebruikt.

It's Tuesday again, time for a new challenge of Karen's Doodles Netherlands! This time it's very easy ..... because ... Anything Goes ...
I chose a card with one of the new stamps that Karen has designed.
Check this out
here ... I've used the stamp Scarecrow Girl.



Tevens meld ik jullie dat dit mijn laatste kaartje is als lid van het Design Team van Karen´s Doodles. Ik heb het altijd met veel plezier gedaan en dank mijn "collega´s" voor de geweldige en gezellige tijd!!

Also I report you that this is my last card was a member of the Design Team of Karen's Doodles. I've always enjoyed and been grateful to my "colleagues" for the great time!

Liefs Nicolet

Photobucket

43 opmerkingen:

  1. haha ben eerst hier wat een leukie je kaart doeiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolet,
    Vanmiddag lukte het niet om op je blog te komen.
    Maar wat 'n mooie/leuke kaart is dit weer!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi nicolet

    wat super jammer dat je bij karen doodles gaat stoppen. Maar ik blijf je blog wel volgen hoor. je maakt zulke mooie kaarten!!

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid leuk kaart en bedankjt voor al je mooie creatie's .liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nicolet,

    Ik vind dit een schattig kaartje

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaart is prachtig Nicolet en ik blijf je volgen!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje nicolet, mooie kleuren en schitterende stempel
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig mooie kaart Nicolet en die digi is wel heel erg leuk!Je blijft toch wel mooie kaartjes maken ook al is het niet meer ald DT lid voor Karen Doodles?
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid bedankt voor alles en ik blijf je volgen hoor!!
    Je kaartje is prachtig mooi!!

    liefs, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww een prachtige kaart geworden Nicolet! Het papier is ook super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicolet,
    Wat een mooie kaart! Vind je de digi ook zo enorm leuk? Keep in touch ...
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer Nicolet,
    Jammer dat je er mee gaat stoppen, vond je kaartjes altijd heel leuk en inspiratievol.
    Veel succes verder en bedankt voor alles wat je ons hebt laten zien.

    Groetjes,
    JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooitje weer grappig ook de afbeelding.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kaartje Nicolet
    schitterend papier en een super gaaf stempeltje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs leuk kaartje! Lekker vrolijk met al die mooie papiertjes en dat leuke stempeltje!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow! wat is dit mooi papier! ben eigenlijk meteen nieuwsgierig van welke lijn deze is? Jammer dat je stopt met de karen's doodles challenge, maar volgens mij heb je het ook megadruk!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieverdje weer! Echt een hele leuke digi!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Nicolet,zo leuke stempel,prachtig papier,warme kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, Nicolet! Your card is so gorgeous, really dreamlike and so cute! Your design is so great, i love it!
    Hugs
    Vroni

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaart meis enne raken ze de leukste kwijt daar zullen ze niet blij van worden.maar begrijp je wel hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Hoi Nicolet,

    Oooooooooo wat een mooie kaart zeg ;) nu helemaal met dit weer, vind ik hem super passen. Heeft herfst en halloween! Toppertje hoor. Ik lees ook dat je stopt met Karens Doodles, jammer maar zeer begrijpelijk natuurlijk! En tja voor mij maakt het niet veel uit natuurlijk, want ik blijf die geweldige kaarten van je bewonderen hoor! En je kunt mij altijd mailen he.

    Big hugs
    Syl

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje, erg moooiiii

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jammer dat je ermee stop. Maar blijf je volgen.
    Het is weer een schitterende kaart!
    groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart Nicolet. En je hebt mijn favoriete papier gebruikt...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super-schattig kaartje , Nicolet. Gave stempel ; die had ik nog niet eerder gezien. En een mooi kleuren-combi. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. SNIK, HUIL....ik vind het ZO ERG dat je weg gaat maar ik begrijp het natuurlijk wel! Goeie afsluiter, ik had hem natuurlijk al in wording gezien maar als je hem dan af ziet is ie weer helemaal top en in het echt nog veeeeel mooier! Ik zal jou en je geweldige kaartjes missen!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh weer zo een mooie Halloweenkaart en wat een mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super leuk en prachtig halloween kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. So pretty! Love the image and the fabulous colours. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  31. geweldige afsluiter Nicolet.Hartstikke jammer dat je gaat stoppen, maar ik blijf je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. schitterend kaartje meis
    nu even iets anders hihihi
    je bent getikt, (ik ook) wil je meer weten lees dan even op mijn blog
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow - this was a cosy halloween card! I really love the image and you have made a beautiful card with it :=)

    Hugs from Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh I love this!!! What a cute card and love how you colored and designed it with the DP! Very nice job!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat een mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Nicolet,

    Een prachtig kaartje weer! We zullen je missen in ons team. Het ga je goed!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Nicolet,

    Een prachtig kaartje weer! We zullen je missen in ons team. Het ga je goed!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat is je kaart mooi zeg.Zal je wel gaan missen hoor,maar hoop dat ik je nog eens tegen kom bij Karens Doodles NL.
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een prachtig kaartje met een hele leuke stempel, Nicolet!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet