maandag 13 september 2010

Together Scrappen 6

Vanavond hebben we op de club Scrap en Stempel weer een Together Scrappen.
Bij deze de schets die we vanavond gebruiken en een kaartje van mij erbij.

Tonight we have at the club Scrap Stempel an Together Scrappen again.
This evening we used the sketch and a card from me there.



  • Dessinpapier: DCWV, Linen Closet
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: ?
  • Randpons: Magnolia
  • Kleurmedium: Distressinkt
  • Bloemen: Retroflowers, EK Succes

Groetjes Nicolet

Photobucket

18 opmerkingen:

  1. Ooolalala wat een mooi kaatje heb je gemaakt Nicolet!
    Prachtig papier en tja die magnoliaatje vind ik ook helemaal super.

    Lieve Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolet ! Gave schets en een mooi kaartje. Ik blijf die kleurencombi zo mooi vinden. Helaas kan ik niet meedoen vanavond , maar de schets ga ik zeker eens gebruiken. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart! Is Japanse tilda niet geweldig!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! Dit magnoliaatje is een schatje.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de kleuren combi ook zo gaaf.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw..wat een schattig kaartje Nicolet. Het papier is ook zo supermooi..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Nicolet, en mooie sketcht!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow Nicolet die is super mooi!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nicolet,

    Weer wauw hé!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Nicolet,leuk die stempel,mooi je papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterenddd super mooie sketch
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n lief kaartje!!!!
    En heel erg mooi weer in "jouw" kleurtjes!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer super zussie!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such a beautiful card!
    Thanks for coming my "follower" and your comments,
    greetings;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love your coloring, this Tilda looks beautiful. Those are my favorite papers!! Love what you've done with it!!

    Hugs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet