donderdag 9 september 2010

Een Award gekregen.

Zag net op mijn blog dat ik een award heb gekregen van Annika! Dank je wel hoor!!

Just noticed on my blog that I have received an award from Annika! Thank you for this Award!



Daarbij de vraag, waarom ik een blog ben begonnen.
Ik maakte een een poosje kaartjes en werd geïnspireerd door andere bloggers. Mijn vriendin starte een blog en toen ik zag dat dat helemaal niet zo moeilijk was, ben ik met behulp van Vera er ook een begonnen...enne.... nu kan ik niet meer zonder...haha....

While the question why I've started a blog.
I made a ticket for a while and was inspired by other bloggers. My friend started a blog and when I saw that it was not so hard, I'm using Vera also started one ... eh .... I can not live without ... haha ....

Dit award mag ik aan 10 andere bloggers doorgeven, maar zag dat een heleboel bloggers het al hebben. Daarbij heb ik een heleboel andere blogs die ik bezoek en waar ik mijn inspiratie vandaan haal.... dus... heb je dit award nog niet, neem het gerust mee.

This award may I pass on to 10 other bloggers, but saw a lot of bloggers already have. I also have a lot of other blogs that I visit and where I get my inspiration .... So ... you don't have this award, please feel free to take!

Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolet,
    Gefeliciteerd met je award.
    Heb je kaarten van de laatste tijd bewonderd, ze zijn stuk voor stuk weer prachtig.
    Maar je bent ook handig met stof, prachtige kleding en wat kijken ze trots.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet