dinsdag 24 augustus 2010

Uitdaging 25 - Karen's Doodles

Vandaag start de nieuwe uitdaging van Karen´s Doodles NL. Dit keer is de opdracht een kaartje te maken met een kleurencombinatie, gekozen uit de volgende kleuren: lila, turkoois, rose, groen, oranje, aubergine.
Veel plezier met het maken van de kaart.

Oja, er zijn weer leuke nieuwe digistempels bijgekomen. Neem hier maar eens een kijkje.

Tevens is er op de Doodle Diva Gallerij een leuke wedstrijd gaande. Een halloweenkaartje maken, met een gratis op te vragen digistempel. Kijk hier maar even!!

Door omstandigheden zal ik een tijdje niet wekelijks meedoen aan de uitdaging.

Liefs Nicolet

6 opmerkingen:

  1. Sterkte meis en geef het de tijd;)
    Kaartjes komen later;)

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Nicolet, leuk weer wat van je horen. Kalm aan he, groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolet,
    Wat een mooie kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt.
    Jammer dat je wat gas moet terug nemen maar werk gaat nu eenmaal voor. (van onze hobby kunnen we jammer genoeg niet leven)
    We zien je werkstukjes vanzelf weer verschijnen!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Nicolet,

    Hopelijk gaat alles goed met je. Mis je kaarten wel hoor!
    Doe in ieder geval rustig aan.
    Hoe bevalt je klasje trouwens?? Die van mij is wel ok, drukker dan vorig jaar en heeeeeeeeel veel verschillende kids. Zowel qua cognitie als gedrag..pffffffff :)

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je wat minder kaartjes kan maken, maar daar zul je wel een goede reden voor hebben. Doe rustig aan en zodra je een kaartje laat showen, ben ik ook van de partij.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. even gas terug las ik en werk ga voor ee doeiiiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet