dinsdag 17 augustus 2010

Uitdaging 24 - Karen's Doodles

Het is weer dinsdag, dus weer tijd voor de uitdaging van Karens Doodles uitdagingenblog.
Deze keer is het een hele leuke uitdaging, namelijk Copy Cat. Je kiest een kaartje uit van één van de designteamleden (mag ook een kaartje zijn zonder een Karen's Doodles afbeelding) en nav dat kaartje maak je een eigen kaartje, wat er zoveel mogelijk op lijkt. Hier zit uiteraard wel een Karen's Doodles afbeelding op.

Ik doe het voorlopig even rustig aan met de uitdagingen ivm. drukke werkzaamheden....
Dus van mij deze keer geen kaartje.

Kijk wel even hier, want er zijn schitterende kaarten gemaakt!!

Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. Hallo Nicolet,

    Sterkte met de drukke agenda.

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je een beetje op jezelf past.
    liefs Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem met veel plezier nagemaakt Nicolet en veel sterkte met je drukke agenda;)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet