dinsdag 3 augustus 2010

Een Award gekregen.

Ik zag op mijn blog dat ik een award in ontvangst mag nemen van Marianne. Dank je wel Marianne en wat superleuk dat je aan mij gedacht hebt.


En nou komt het moeilijke... noem 5 stylische dingen van jezelf...
Nou ik ga een gokje wagen. Ben benieuwd of jullie het herkennen...
  • Rustig
  • Miep Borduur ( he Vera) met de hand of met penstreepjes
  • Hou toch ook wel van romantisch
  • Precies
  • En de laatste....daar kan ik zo niet één, twee, drie opkomen!!

Nu mag ik dit award ook nog aan 5 anderen doorgeven...

Lori, Vera, Renata, Helma en Katinka.... ik kijk altijd graag op jullie blogs!! Jullie maken fantastische dingen die mij inspireren!! Bedankt meiden... de award is jullie gegund!!

Liefs Nicolet

7 opmerkingen:

  1. Thx Nicolet for the fab award! You rock!

    xoxo,
    Lori

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Nicolet , wat een leuke deze was ik nog niet tegengekomen ! Ga hem gelijk op mijn blog zetten !

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel Nicolet erg lief dat je aan mij gedacht heb!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Nicolet! Leuk, hij staat al op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award Nicolet. Je hebt hem verdiend.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAT LIEF!!! En wat leuk om 5 "stijl"punten van jezelf op te noemen....nou plaats ik nooit awards op mijn blog maar ik ga voor deze een uitzondering maken, ik vind 'm zo grappig!

    Enne...ik denk dat nummer 5 bij jou distress inkt kan zijn?

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for the lovely comment on my blog and welcome as a follower!! =0)You have done some really wonderful cards on this blog! =0)

    Hugs Maritha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet