donderdag 8 juli 2010

Together Scrappen

Maandagavond hebben we op onze club Scrap en Stempel de eerste Together Scrappen gehad. Nav een schets allemaal tegelijk een kaartje maken. Ik heb de schets gemaakt en er een kaartje bij gemaakt. En aan de hand daarvan is iedereen die meedeed ermee aan de slag gegaan!!
Het was erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar!!


  • Dessinpapier: Bo Bunny, Kitchenspice
  • Stempel: Karen's Doodles, Tigerfun
  • Bloemen: Primaflowers en Bazzilflowers
  • Kleurmedium: Distressinkt

Liefs Nicolet

26 opmerkingen:

  1. Nicolet ik vind je kaartje super. Wat heb je dat kleine leeuwtje mooi ingekleurd zeg! Dat papier blijft ook mooi he, ben gelijk ook lid geworden van jullie cluppie!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Nicolet!
    Ik ben niet zo'n clupper maar ga toch even kijken....;-)

    Fijne dag en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolet,

    Klinkt heel grappig en het is een super leuke kaart geworden!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nicolet,

    Leuke sketch, mooie kaart geworden en wat een schatje van een stempel :-)

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer super Nico!! Super leuke schets ook, misschien ga ik die in de vakantie nog wel gebruiken
    :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje, mooie sketch, en wat een mooie papierlijn heb je gebruikt,
    in 1 woord geweldig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart en een hele mooie schets.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooitje weer en een gaaf stempelafdrukje.
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nicolet,
    wat heb je toch weer mooie creaties de laatste tijd op je blog gezet. Hartstikke leuk zeg!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat een prachtig kaartje in die vrolijke kleurtjes, en die sketch is ook supers

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Nicolet,leuke stempel,mooie sketch en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er zijn weer prachtige kaarten bijgekomen Nicolet.
    Je sketch is leuk :D!
    xx Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig afdrukje is dat !! En weer een gave sketch die ik zeker eens ga gebruiken. Mooie kaart heb je er mee gemaakt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Nicolet!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterend kaartje! Heel mooi!

    Lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk kaartje Nicolet, zo schattig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schatje en wat een ontzettend schattige stempel is dat!!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig leuk kaartje!! ik vind dit een onwijs leuke papierlijn!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. en weer zo'n geweldige kaart zeg !!!!
    en supper stempeltje weer meid
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk en mooi kaartje Nicolet. ga meteen even de schets printen, zodat ik hem ook kan gebruiken. (vindt je vast niet erg..haha) Vind hem erg mooi.. Groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wow this is such an amazing card!
    Gorgeous!
    Have a wonderful holiday!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke sketch wat een grappig afdrukje en het papier vind ik ook leuk zeg xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautfiul card! I luv the papers and sketch. Your colouring is fab.

    What do you use to print out your digi stamps for distress ink colouring and what paper do you use? I'm trying distress ink for the first time with KD digi's and my laser printer ink is smearing :o( My inkjet also smears :o( I have not probs with using Copics with my laser printer but for some reason when I print digi's onto Canson 140 lb watercolour paper the image smears when I wet the lines. What printer do you use and what type of ink is it?

    Regards,
    Lori

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een cool kaartje en weer een hele leuke sketch! Kun je me vertellen of de sketches waarin staat funnycards allemaal van jouw hand zijn? Dan weet ik nl wie ik credit moet geven als ik ze gebruik...

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet