dinsdag 29 juni 2010

Uitdaging 17 - Karen's Doodles

Vandaag is het dinsdag en dat betekend weer de nieuwe uitdaging van Karen's Doodles.
Het thema past mooi bij dit moment van het jaar: Vakantielanden.
Nog een paar dagen werken en dan begint mijn vakantie!! Heerlijk genieten van het mooie weer, niets moet - alles mag, op vakantie...
Mijn favoriete vakantie is lekker uitwaaien op Texel. Dit jaar wordt het alleen geen Texel, maar Zeeland, ook de zee heerlijk in de buurt!! Mijn kaartje is geïnspireerd op de zee....
Ik heb één van de nieuwe stempels van Karen's Doodles gebruikt namelijk Workout Buddy

Kijk op het Nederlandse uitdagingenblog van Karen's Doodles. Daar vind je de andere prachtige kaarten van de DT-leden!!


Liefs Nicolet

44 opmerkingen:

  1. Wat een mooi fris kaartje. Dan krijg je zin om een duik te nemen....Ik vind de LayOut ook super. Creatieve groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en net als mijn kaart nu, alles blauw :-)

    Geniet van uw komende vakantie!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje heb je gemaakt. mooie kleuren en papier gebruik. en dat afdrukje helemaal geweldig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje, zo lieffff ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig !

    Heb je nog even een mail gestuurd ;)

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolet,
    Wat is ie leuk hè die digi van Karen. Je hebt er weer een juweeltje van gemaakt!
    Waar in Zeeland ga je op vakantie? Ik woon namelijk in Zeeland.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart heb je weer gemaakt nicolet
    en leuke stempel zeg !!!
    fijne dag verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. EEn mooie kaart! lekker met de kleuren van de zee. Deze stempel is heeeeeel erg leuk.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh love your fabulous card!
    Gorgeous colours!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekkere frisse kaart. Past precies bij het zomerse weer. Alvast een fijne vakantie.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Nicolet.
    En alvast een heerlijke vakantie.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi wat een super leuke digi is dit op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje weer mooie kleuren en een grappige stempel.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwww wat een super gaaf kaartje Nicolet en wat een geinige digistempel.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuk, fris kaarjte Nicolet. Heel leuk digi is dat zeg! Vind dat frisse wel lekker, vooral nu het zo warm is, hi,hi,hi...
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een super gaaf kaartje Nicolet!! Mooie kleurtjes, leuk stempeltje ook! Enne nog even wachten en dan inderdaad lekker naar zee uitwaaien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een heerlijk zomerskaartje Nicolet! Die vakantie naar zee klinkt ook als een heerlijk vooruitzicht!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een top kaartje weer Nicolet, prachtig papier, grappig dat dit toch echt aan de zee doet denken zo met deze kleuren en in de swirls kan ik wel zeewier voorstellen..

    Leuk om het verhaal er achter te lezen!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een onzettend leuke challenge. Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt! En al die leuke verhalen van de DT ladies, helemaal leuk!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig kaartje weer Nicolet, die stempel is weer erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. weer zo vrolijk kaartje,2 dezelfde stempelafdrukken en toch anders.
    gr Marian.
    GD ned Karens Doodles

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk zo'n fris blauw kaartje!! En ik ben ook helemaal dol op Zeeland ... als er maar strand is heb ik 't naar mijn zin!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel erg leuk kaartje, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nicolet!

    Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt. Nu wil ik ook op vakantie naar de zee! Hihi..

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtig kaartje Nicolet en leuk om te lezen wat favoriet bij jou is

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoop dat het in jou vakantie nog van dat heerlijke zomer weer is in Nederland!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. waauw wat een super leuk kaartje!! de digi is ook echt een leukerd. Je hebt hem echt super mooi gemaakt

    veel liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel leuk kaartje en ook leuk dat je in nederland blijft
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Nicolet

    Ik ben gast-designer bij karen's doodles, en ik vind dat je er een leuke mooie kaart van hebt gemaakt.
    Je ziet er ook echt in terug dat je je hebt laten inspireren door de zee!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Nicolet, Je kaartje ziet er weer super uit! Erg mooi gemaakt en prachtig die blauwe kleurtjes, de stempel vind ik ook echt super lief!!! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heerlijk, heb zin in die duik te nemen;)
    Mooi en fris kaartje Nicolet!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Nicolet. Mooie kleuren en een heel leuk stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is a beautiful card. Love the image and colours!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Nicolet,

    Lekker hoor, heb zin om een duik te nemen :) whahaha. Prachtige kaart om te zien, heerlijk papier en schitterend gekleurd!!!!!
    O en ik blijf natuurlijk je blogje volgen:P whahaha, naar mijn dt tijd ben ik nog een vaste klant bij je ;) Hihi.

    Big huggies
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een mooie kaart Nicolet en je vakantie gaat al lekker opschieten

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Nicolet
    Weer een fantastische kaart enne hoop dat je een fijne vakantie hebt.
    groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super mooi kaartje Nicolet!
    Prachtige kleurjes en 'n geweldig leuke stempel weer!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Nicolet,

    Wat is hij leuk! Wat een super grappige stempel is dit!! Ha ha!! En mooi hoe je het in het blauw hebt gehouden, zo krijg je helemaal een lekker spetter pieter pater lekker in het water-sfeertje! ;-) Leuk!

    Fijne dag!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een super gaaf kaartje Nicolet
    doeiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super kaart Ik vind Rosie helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel mooi zo in één kleur en erg leuk stempeltje heb je gebruikt!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet