dinsdag 15 juni 2010

Uitdaging 15 - Karen's Doodles

Voor deze dinsdag hebben we weer een geweldige uitdaging van het Ned. uitdagingenblog van Karen's Doodles. Dit keer is het thema "In the summertime".
Het weer zit al een beetje mee... lekker buiten eten, boek lezen en natuurlijk heerlijk kliederen met water!!
Ik heb dan ook voor de uitdaging Sailor Boy gebruikt.
Dit is mijn resultaat.

Neem eens een kijkje op alle uitdagingenblogs. Overal is dit keer dezelfde uitdaging.
Uitdagingenblog Nederland
Uitdagingenblog Amerika
Uitdagingenblog Scandinaviƫ
Uitdagingenblog Engeland
Liefs Nicolet

22 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Nicolet! Hele leuke afbeelding en zoals altijd schitterend kleurwerk!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een super zomers kaartje! Leuk gedaan nico!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartje is heel mooi geworden en wat een mooi afdrukje , super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is prachtig Nicolet, lekker zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart nicolet leuke stempel
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo krijg je wel zin in de zomer haha! laat de zomer maar komen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje is dit met die leuke stempel erop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een lieffie en je hebt hem prachtig gekleurd !!

    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicolet,

    Heerlijke waterpret in de zomer! Hij is erg leuk geworden!!! Mooie kleuren, helemaal leuk!!

    Groetjes en veel plezier buiten!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey!
    Deze kaart komt me bekend voor! Hihi!
    Hij is prachtig en staat te pronken op mijn tv-dressoir! Nog bedankt!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker zomerskaartje en een super lief stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf hoor mooie stempel die boy en heerlijk papier.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf hoor mooie stempel die boy en heerlijk papier.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart! Wat een heerlijk braaf knulletje, mooi ingekleurd.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nicolet, wat een lieve leuke kaart heb je weer gemaakt en prachtig gekleurd! Ik las dat je zaterdag ook in Nistelrode was maar heb je niet herkend!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is ook weer een hele leuke kaart Nicolet.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje, erg leuk.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nicolet, een leuke kaart joh, hij is schattig he dat matroosje. Mooie kleuren papier. Ik ga eens kijken of ik het nog red, heb het even een beetje druk met schoolenthuis, dus niet zo veel te zien op mijn blog maar wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geweldige kaart heb je er weer van gemaakt nicolet
    leuke stempel zeg :D
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaarten maakt u!

    ben gelijk volger geworden, ik kom zeker nog eens terug kijken hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super lief kaartje Nicolet en weer zo'n schattig stempeltje heb je weer gebruikt!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HOi Nicolet,

    ik blijf deze image toch heel erg leuk vinden :) het is zon schatje!! En je hebt hem heerlijk ingekleurd en je kaart lekker strak gehouden. Prachtig!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet