dinsdag 1 juni 2010

uitdaging 13 Karen´s Doodles

Deze keer is het de steeds terugkerende uitdaging de schets. Deze keer ook weer gemaakt door Christa.




Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb van de schets. Ik heb deze keer de stempel Just for You gebruikt.

  • Dessinpapier: SEI, lijn Madeleine
  • Stempel: Just for You, Karen's Doodles
  • Tekststempel: Daisy Bucket
  • Randpons: EK Succes
  • Bloemen: Retro Flowers, EK Succes

Kijk op ons uitdagingenblog om te zien welke geweldige kaarten de anderen DT leden ervan hebben gemaakt!!

Liefs Nicolet

17 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt een super kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, super leuk ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superkaartje Nicolet.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Nicolet.
    xx Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohwwwww wat een schatje Nicolet
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. is weer een mooi kaartje geworden en gave kleuren ook.
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem weer superleuk Nicolet!
    Leuk model kaart ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief je kaartje mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kan hier heel kort over zijn...een plaatje!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicolet,

    Ja het is en blijft een sweety he ;) geweldig. Leuk dat je ook vanplaats een vierkante kaart de rechte kaart hebt aangehouden ;).

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kaartje , en wat issie mooie zacht gekleurt.

    Groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet