maandag 3 mei 2010

Vakantie

En dan is het meivakantie..... vorige week supermooi weer en dan heb je nu vrij en dan regent het constant....grrrr.... Gisteren al de hele dag en vandaag gaat het weer gestaag verder. Gelukkig hoef ik de deur niet uit, lekker in mijn joggingpak opgesloten boven op mijn scrapkamer. Vanmorgen is dit kaartje uit mijn vingers gerold. Het is een van de nieuwste stempels van Magnolia. Ik vind ze zo gaaf.... misschien denk je: "Hé ik mis iets" Ja dat klopt. Ik heb totaal niets met doodskoppen en heb ik dan ook weggelaten. Zo vind ik ze veel leuker...hihi...


  • Dessinpapier: My Minds Eye, lijn So Sophie
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: Daisy Bucket
  • Bloemen: Retrobloemen, EK Succes
Liefs Nicolet

34 opmerkingen:

  1. geweldig je kaartje nicolet

    en de kids hier ook vakantie hoop echt dat het weer beter gaat worden hoor anders zit ik 2 weken binnen met de kids :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een geweldige kaart gemaakt!
    En als je niet zou weten dat er een doodskopje bij hoort, mis je niets ;)
    Oja... geloof dat jij nu hetzelfde aan het doen bent als ik met dezelfde kleding aan *lol* Lekker relaxen in de vakantie, zeker met dit weer!
    Fijne vakantie, geniet ervan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolet,

    Hij is super leuk! Daar is het slechte weer dan wel weer goed voor, meer hobbytijd, want anders zou je vast ook andere dingen gaan doen! Ha ha! Leuke stempel zo, ik denk dat ik hem ook zonder doodskop leuker vind, dat past er toch stiekem eigenlijk niet bij...
    Hij is mooi en fijne vakantie! Ik hoop op snel mooier weer voor je!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is een goed idee, want ik heb ook niks met die doodshoofden! Hij is heel leuk geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje. Ik mis het doodshoofd helemaal niet, hou ik ook helemaal niet van.

    Balen dat de vakantie zo begint, maar er is beter weer onderweg. Helaas niet zo mooi als vorige week, maar ja hier in nederland kunnen we helaas niet alles hebben.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o heerlijk zo`n morgentje knutselen he dat is het enige voordeel met die miezer weer
    het resultaat is prachtig !!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. idd. echt Hollands weertje...regen regen en nog eens regen!
    Maar je kaartje is er niet minder mooi op geworden en ook ik mis de doodskoppen helemaal niet hoor!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo nicolet. leuke kaart hoor. en een leuk plaatje. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja het weer is bagger dat wel maar ik vind het toch ook wel lekker freubel weer moet ik zeggen ik doe dan veel meer
    je kaartje is weer superrrrrrrrr en zo mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje is dit, en helemaal gelijk ik heb ook niks met die doodshoofdjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaartje is echt heel mooi geworden echt super lief stempeltje heb je ervoor gebruikt.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja balen dit weer He. maar jij hebt je best vermaakt, wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd weer Nicolet! Heel leuke kleurtjes en zo zonder doodskop is het wat vriendelijker.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super je kaartje Nicolet!

    waardeloos hè dat weer...het is dat ik boodschappen moest doen anders had ik er hetzelfde bijgezeten hahaha

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaartje hoor.
    Die is even mooi uit je handen komen rollen.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooi kaartje!! Mooie kleuren en papier heb je gebruikt, ook de stempel is geweldig. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schatje is het weer Nicolet, ja het is echt weer om te knutselen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het weer is slecht maar je kaart is prachtig!
    De stempel is erg mooi en als je het niet weet mis je niets.
    fijne vakantie!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje is die stempel toch hé? is een prachtig kaartje geworden!!!

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij is erg mooi geworden.
    zonder die doodskoppen is die ook super! vind het veel schatige nu, en ja die afdruk is zowiezo al helemaal geweldig! en gewoon te lief voor die doodskoppen haha.

    erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een super mooi kaartje geworden Nico! Gave kleurtjes ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nicolet,

    Ja het is inderdaad een potje behhhhhhhhhh weer ;) whahaha. Ben vandaag al natgeregeld :) moest de deur helaas wel uit. Heb nu lekker een jogingpakje aan en een dikke trui!
    En is maar goed ook dat je zulk weer was :) want je hebt een superssssssssssss gave kaart gemaakt zeg ;) ik vind hem heerlijk om tezien!!!!!!!!! Ja een doodshoofdje is natuurlijk niet zo heel heel leuk, tenzij het een echte piratenkaart is he ;). Groot gelijk hoor, gewoon doen wat jij leuk vind! Ik vind het een heerlijke kaart om te zien en geniet er helemaal van.

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaaaaaaaaa, balen van het weer hè! Wij zouden eind deze week een paar dagen met de tent weg, maar ammenooitniet dat ik met 10 graden in een tent ga zitten kleumen, dan liever thuis bij de kachel kaartjes maken, LOL! Je kaartje is weer prachtig Nicolet, geweldig mooi gekleurd weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het is weer een geweldige kaart, nicolet.
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. OOh, wat een superleuke kaart weer!

    Liefss
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  26. geweldig mooi Nicolet.
    Is weer een voordeel van zo'n slecht weer dat je lekker kunt freubelen hè;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze vind ik echt helemaal te gek! wat prachtig gekleurd! vind de piratenserie zo ontzettend leuk!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk kaartje Nicolet. Ze zijn inderdaad heel leuk en die doodskopjes hoeven van mij ook niet.
    Fijne vakantie nog!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai Nicolet, je kaartje is echt prachtig geworden, super mooi papier en weer zo mooi ingekleurd! Helemaal top! Geniet nog even lekker van je vakantie! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik vind hem weer geweldig geworden nicolet
    en lekker joh die buien kan je toch maar aan de freubel ;);)
    maar nu weer genoeg hoor vind je niet ? geniet lekker van je vakantie
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is super je kaartje lekker kleurtjes ene fijne vakantie! Ik hoop op snel mooier weer voor je ga worden ee doeii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuk kaartje. Vind de stempel van magnolia ook zooooooo leuk . groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet