dinsdag 4 mei 2010

Uitdaging 9 - Karen's Doodles NL

Vandaag is het weer dinsdag dus de nieuwe uitdaging van Karen´s Doodles NL staat weer online!
Aankomende zondag is het weer moederdag, dus uiteraard sluit ons thema er ook op aan: Maak iets voor moederdag, alles behalve een kaart!! Bij mij zijn het kaarsen in een verpakking geworden. Ik heb de stempel: Just for you gebruikt. Kijk op ons blog wat voor een leuke creaties de andere DT-leden hebben gemaakt!!
Voor leuke digistamps kun je terecht bij Karen's Doodles Blog.

Vind je het leuk om nog meer inspiratie op te doen.... Kijk dan eens naar de andere blogs van Karen's Doodles, want zij hebben deze keer hetzelfde thema!!
Karen's Doodles, Scandinavi├ź
Karen's Doodles, Amerika
Karen's Doodles, Engeland

Liefs Nicolet

22 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwwwwww wat is je kado voor moeders geweldiggggggggggg geworden zeg
    ik heb het al een paar keer voorbij zien komen met melkpakjes maar deze met kaarsen erin vind ik machtig
    nou hier ga je zeker mee scoren hoor en weer een leuke digi stamp gebruikt zeg
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig zeg, leuke digi stamp ook. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt gaaf geworden Nico! Weer van die super kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig leuk idee Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem SUPER !!! en de digi is ook erg leuk heel mooi gemaakt Nicolet !!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah wat een leuk idee om zoiets te maken, met die kaarsen,
    helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem super nicolet!!

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Nicolet,

    Hij is erg mooi geworden! Leuk idee om de kaarsen op deze manier te verpakken! Is moeders vast helemaal blij mee! Erg leuk!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super cadeau! Heel erg mooi gedaan, mooie kleuren.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat een schitterende set is dit zeg toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jeeeeeeeeeee dat is een leuk kado zeg die zit er supers uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk kadootje zo. Heel leuk gedaan. Daar zal moeders blij mee zijn.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt geweldig om het te maken met kaarsen Nicolet!
    Ziet er prachtig uit ...

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lieffff zo met de kaarsjes , zijn denk ik geurkaarsjes :)

    ennuh nee de bloemtjes trekken jammer genoeg geen vlinders aan

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Nicolet, Echt super wat je gemaakt hebt! Heel mooi die kleuren ook, echt prachtig! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dit ziet erg toppie uit.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nicolet,

    oooooooooooooo dit is gaaf zeg :D wat leuk met de kaarsjes erin!!! Ik vind het een toppertje om te zien!!!!!!

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk gedaan hoor vind dit superr groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet