dinsdag 18 mei 2010

Uitdaging 11 - karen's Doodles NL

Daar zijn we weer met de nieuwe uitdaging van Karen's Doodles NL, want het is weer dinsdag...hihi...wat gaat de tijd toch snel.
Deze keer word je uitgedaagt om met kleine restjes papier te gaan werken. Ik heb allemaal kleine stukjes van 1 papierlijn gebruikt. De digistempel FisherDad and Son vond ik wel bij het papier passen. Lekker stoer en jongensachtig. Dit is mijn resultaat geworden!!




Kijk ook op het blog van Karen's Doodles NL, want er zijn weer hele leuke dingen gemaakt door het DT.
Succes met het maken van de uitdaging en ik kijk uit naar jullie creaties!!


Liefs Nicolet

27 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje, Nicolet, heel erg mooi papier!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww schitterende kaart nicolet
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty Nicolet ;0)

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had bijna dezelfde kaart gemaakt en toen ik hem wilde plaatsen zag ik die van jou op het DT-blog. Heb daarna nog maar een andere gemaakt. Wil natuurlijk geen copy-cat zijn! LOL
    Het is een prachtige kaart geworden Nicolet!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow wat een prachtige kaart zo mooi...


    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en wat een lekker stoer kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gave kaart heb je weer gemaakt nicolet :D
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig mooi kaartje Nicolet!!
    En die digi is ook soooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje Nicolet
    en op een hele mooie manier je restjes weggewerkt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een geweldig mannen kaartje!! Vind ik altijd erg moeilijk, maar jou is het echt heel goed gelukt!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Nicolet!

    Hij is echt ontzettend leuk! Wat leuk met al die vierkantjes met verschillende papiersoorten! Staat erg mooi en is ook nog mooi in een lijn zo. Super! Veel succes met de challenge, denk dat je een goede kans maakt, hoor!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je kaartje is echt heel mooi geworden leuke lo heb je ervoor gebruikt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een hele mooie kaart , en de restjes vindt ik erg leuk bij elkaar passen

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn wel restjes van heel erg mooi papier. Wat een leuke digi heb je gebruikt. Superkaart.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicolet

    Wat een leuk kaartje is het geworden zeg. ik vind het ook zo'n leuke stempel deze vader en zoon.

    en leuk idee om zo je restjes op te maken.

    groetjes erika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje Nicolet. Leuk die vakjes!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem geweldig geworden hoor je restjes kaart.
    Zo zie je maar wat je met restjes nog kan doen.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem Super !

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja erg leuk gedaan met de vakjes
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nicolet, wat een leuke kaart is dat zo geworden met al die "restjes" Ga ik onthouden hihi
    En al je kaartjes hieronder ook allemaal toppertjes, vooral het kaartje met de stempel Pony Love vind ik super!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super Nicolet, je had alleen mijn ideetje gestolen *grijns*....ik wilde ook allemaal vierkantjes doen met allerlei restjes papier van verschillende merken en kleuren, haha. Heel gaaf mannenkaartje trouwens!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nicolet,

    Sorry dat ik zo laat reageer ;). Je hebt een topper van een kaart gemaakt, heerlijk gekleurd en schitterende vierkante vlakjes gebruikt. Ja het plaatje is ook erg leuk en mooi gekleurd!!!!!!!!!!

    Big hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart! Heel gaaf met al die design papiertjes en de leuke afbeelding!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet