dinsdag 4 mei 2010

Prinsessenkaartje

Gisteravond kon ik niet in slaap komen en in plaats van maar draaien en draaien, ben ik er maar weer uit gegaan en heb ik dit kaartje afgemaakt! Het kaartje had ik gisteren overdag al voor een groot deel af, maar ik had het afdrukje ingekleurd met distressinkt en het stond als een aap. Dus dat heb ik weer overnieuw gedaan. Ben nu wel tevreden met de kleur. Deze stempel heb ik van de week meegenomen bij Paper & Pictures in Doorn. Vind de prinsessenlijn zo geweldig.....
De schets die ik gebruikt heb is van Papertake Weekly van een paar weken geleden.


  • Dessinpapier: My Minds Eye, lijn So Sophie
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: CC Designs
  • Bloemen: Retroflowers, EK Succes
  • Kleurmedium: Distressinkt
Liefs Nicolet

28 opmerkingen:

  1. hallo nicolet. t is een schattig kaartje geworden hoor, maar voortaan wel slapen s nachts :)
    groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is echt heel leuk geworden! En dat voor een nachtwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo kun je je tijd beter besteden nietwaar? Niet slapen maar Kkaarten maken........Het is een schatje geworden hoor en het stempeltje............Niks aan(grapje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje!! Mooi papier heb je gebruikt en leuk zijn ze he die nieuwe stempels? Ook erg mooi ingekleurd.. xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje ook weer Nicolet! Leuk stempeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super je kaartje weer geworden nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaartje, en dat papier is geweldig
    Groetjes Miranda....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicolet,
    Het is toch niet aanstekelijk hè, ik was net even op Nellie haar blogje en zij had ook al zo'n mooie "nachtelijkle creatie" gemaakt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Nicolet!! :-) Jammer dat je niet kon slapen, maar je hebt die tijd wel omgezet in een mooie creatie.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaart ziet er schitterend uit hoor mooi papiertjes ook groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit nachtelijke kaartje is super Nicolet maar volgende keer gewoon oogjes dicht he

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje is het! ondanks de late uurtjes een heel mooi kaartje. En voor vananvond lekker slapen.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw helemaal super en wat een mooi stempeltje
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Nicolet, Je kaartje ziet er super uit! Erg mooi papier ook! Vannacht wel slapen hoor!!! hihi
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer super!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nicolet,

    Ook deze is weer helemaal super!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nicolet
    Super leuk, hele mooie kleuren
    Groetjes
    yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is hij mooi , ik slaap ook zo weinig maar ik mag er niet uit van mezelf(anders wordt het zeker een gewoonte)Wij zijn ook aan het oefenen met distress maar nog niet zo gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje weer Nicolet. Voor ons is het dus toch wel prettig dat jij niet kan slapen, want dan worden wij weer verwend met mooie nieuwe kaarten :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een superlief kaartje Nicolet!!! En dat midden in de nacht...dat moet je toch niet al te vaak doen hoor!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk kaartje is het geworden Nicolet!!Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super schattig kaartje, Nicolet!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook weer een geweldig kaartje Nivolet, wat weer schitterend gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet